n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "זה מפחיד שצעירים נוסעים על הכביש במהירות כזו"

ראשל"צ: "זה מפחיד שצעירים נוסעים על הכביש במהירות כזו"

תושבים בשכונות מערב העיר מתלוננים על נהיגה פרועה של צעירים בטרקטורונים. המשטרה: "התופעה מוכרת ומטופלת". בשבועות האחרונים נעשו פעולות רבות ומגוונות"

טרקטורונים במערב. צילום: פרטי
טרקטורונים במערב. צילום: פרטי

תופעה נפוצה בתקופה האחרונה בשכונות המערב, בעיקר בסופי השבוע, היא נסיעת טרקטורונים ברחבי השכונה. 

ג' תושבת שכונת נווה ים, הצליחה לצלם בשבוע שעבר שני נערים צעירים מאוד, כאשר הם רוכבים על הטרקטורונים באין מפריע בתוך השכונה.

"זה הזוי מה שקורה פה" היא מספרת ל"גל גפן", "תקופה ארוכה שנוסעים פה כמה ילדים על טרקטורונים. שמעתי שהצליחו להגיע לחלק מההורים שלהם אבל הם אומרים שזה לא מפריע להם".

בשבוע שעבר נ' ראתה טרקטורונים נוסעים על המדרכה סמוך ל"אחוזת ראשונים", לאחר סיבוב קצר על המדרכה הם ירדו לכביש ונסעו במהירות של 60 קמ"ש.

"זה מפחיד שצעירים נוסעים על הכביש במהירות כזו, התקשרתי מיד למשטרה, כיצד ילדים נוסעים על מדרכה ליד "אחוזת ראשונים" עוברים שם אנשים קשישים, זאת פשוט סכנת נפשות".

מה אומר החוק על נסיעת טרקטורונים ברחבי העיר? נהיגה על גבי טרקטורון מותרית לפי החוק בישראל בשטחים פתוחים אשר אינם מוגדרים בפקודת התעבורה כ"דרך". נהיגה בכלי רכב זה הינה אסורה בתכלית במקומות בהם קיימת זכות מעבר של הציבור. יחד עם זאת, מותר לנהוג על כביש באמצעות טרקטורון על מנת לחצות כביש, וזאת עד 500 מטרים.

כמו כן, על פי החוק אסור לנהוג על טרקטורון במהירות העולה על 40 קמ"ש. הנהג והנוסעים על הכלי מחויבים בחבישת קסדה בדומה לרוכבי אופנועים.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לדברים: "התופעה מוכרת ומטופלת על ידי משטרת ראשון לציון.

בשבועות האחרונים נעשו פעולות רבות ומגוונות בינהן הפעלת כוחות גלויים וסמויים למיגור התופעה, במהלכן אותרו מספר כלי רכב ונרשמו כנגדם דו"חות וחלקם אף הורדו מהכביש.

משטרת ישראל תמשיך לפעול כנגד מפירי הסדר בדרכים במטרה להשיב את השקט והביטחון לטובת כלל התושבים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נתאי_דניאל_כיתה_ו'_מירושלים1

חוה"מ פסח בירושלים 2024

תפריט נגישות