n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "היה חשוב לי שהילדה תחלים בחדר ראוי לילדה"

ראשל"צ: "היה חשוב לי שהילדה תחלים בחדר ראוי לילדה"

כך מספר הפעיל החברתי רועי כהן מקבוצת "זה בידיים שלנו", אשר לפני מספר ימים סיים לשפץ חדר מהחלומות לילדה בת 12 חולת סרטן מראשון לציון, אשר את המשפחה הוא מלווה מספר חודשים

החדר בזמן השיפוץ. צילום: פרטי
החדר בזמן השיפוץ. צילום: פרטי

הפעיל החברתי רועי כהן עזר לשפץ לילדה בת 12 חולת סרטן חדר חדש עליו היא חלמה. כהן שמלווה את המשפחה מספר חודשים ואשר התראיין ל"גל גפן ראשון לציון" לפני כחודשיים https://bit.ly/2VcEuhM, במטרה לסייע למשפחה במציאת הסעה לבית החולים תל השומר, לצורך טיפולים, ממשיך ללוות את המשפחה ומתוך שיחה עם האם והבת הבין שחלומה של הילדה הוא חדר ככל נערה מתבגרת.

"הילדה נכנסה לי ללב",  מספר כהן,  "היא כל כך צנועה, ממש התביישה לבקש, אבל כשראיתי את הבית ואת החדר לא יכולתי להישאר אדיש, ובעזרת אנשים טובים שתרמו, נסענו יחד עם המשפחה לאיקאה וקנינו את כל המוצרים הדרושים כולל, מיטה, שידה, מצעים חדשים ועוד.

החדר אחרי השיפוץ. צילום: פרטי
החדר אחרי השיפוץ. צילום: פרטי

 

זה מדהים איך שרוצים לעשות טוב הכל מגיע, נתקלתי תוך כדי הקניות לחדר באדם שהציע לצבוע את  החדר כתרומה, חבר אחר שלי תרם פרקט חדש לכל החדר, ובשבוע הפכנו לה את החדר לחדש".

כשכהן שיפץ את החדר היתה הילדה באשפוז בבית חולים תל השומר וכשחזרה הביתה וראתה את השינוי היא התרגשה עד לכדי דמעות, אימה מספרת כי זה מבחינת הילדה הגשמת חלום: "זה היה מדהים, הילדה היתה מאושרת היא רצתה חדר יפה, תמיד היא אמרה לי הבית שלנו ישן ושהיא מתביישת להזמין חברות, מחדר ישן זה הפך לחדר של נסיכות שאני לא יודעת אם בחלומות שלה היא חלמה על כזה יופי, השמחה של הבת שלי בימים אלה של טיפולי כימו ואשפוזים העלו בה חיוך אחרי הרבה זמן"

 כהן שפעיל חברתי בכל הארץ מסכם ואומר כי בראשון לציון יש מקבץ של אנשים טובים שבאו לעזרתו: "העיר הזאת היא בהחלט עיר מיוחדת, לעולם לא נתקלתי בדלת סגורה, תמיד שביקשתי עזרה היו לא מעט אנשים שהתנדבו להגיע ולתת מעצמם, שרק יישאר כך ונמשיך לפזר אור".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

בת ים: מי ראה את בת-אל?

תפריט נגישות