n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: "הוא אהוב מאוד על ציבור רחב של אנשים שמתפללים להחלמתו"

ראשל"צ: "הוא אהוב מאוד על ציבור רחב של אנשים שמתפללים להחלמתו"

יו"ר סניף הליכוד בראשל"צ וחברו הקרוב של ח"כ דוד ביטן מספר על ההתעניינות הרבה מקרב תושבי העיר והתפילות להחלמתו. בעצת הרב קנייבסקי הח"כ ייקרא דוד חי

ביטן וחממי עם חברי סניף הליכוד בעיר. צילום פרטי
ביטן וחממי עם חברי סניף הליכוד בעיר. צילום פרטי

"הוא אהוב על ציבור רחב של אנשים, כולם מתפללים לשלומו" – כך סיפר השבוע ל"גל גפן" יו"ר סניף הליכוד בראשון לציון, יוסי חממי וחברו הקרוב של חבר הכנסת תושב העיר דוד ביטן.

לדבריו של חממי הוא מקבל מדי יום עשרות רבות של שיחות טלפון והודעות מתושבים מודאגים שמבקשים לברר האם חל שיפור במצבו של ביטן שעדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים "שיבא" לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. ביום ראשון השבוע ביקר את ביטן ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כמו כן קבוצת חברים ביקרה בלשכתו של הרב חיים קנייבסקי בבני ברק בבקשה שיעתיר תפילות לשלומו של הח"כ. הרב בירך את ביטן והוסיף לשמו את השם 'חי'.

חממי מספר: "אני ודוד חברים הרבה שנים, הקשר ביננו מאוד עמוק ממש כמו אחים. אני דואג לו ומתפלל בשבילו אני נמצא בקשר שוטף עם אשתו חגית ומתעניין במצבו. אני יכול לומר לך שאני מקבל מאות טלפונים ועשרות רבות של הודעות מתושבי העיר כשכולם שואלים לשלומו. הוא אהוב מאוד על ציבור רחב של אנשים. כולם מתפללים להחלמתו יחד איתי. מדי יום ביומו במהלך העשייה הציבורית שלו הוא נגע באנשים רבים ועשה זאת בחן ובשמחה למען הציבור ועכשיו כולם מתגעגעים אליו דואגים לו ומתפללים לשלומו. כולנו תקווה שישוב לאיתנו במהירות".

בהודעה שפרסמה משפחתו של ביטן נאמר: "בהמלצת הצוות הרפואי הוא ממשיך להיות מחובר למכשיר האקמו ומתקשר עם סביבתו. מצבו מוסיף להיות קשה אך יציב. המשפחה מבקשת להודות לצוות הרפואי 'דוד מטופל במסירות ובאחריות ע״י צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם' כמו כן, מבקשת המשפחה להודות לכל המכרים והחברים על הדאגה וההתעניינות 'אנחנו מבקשים לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד בן מרגלית' ".

 

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות