n
דף הבית / חדשות בת-ים / ראשל"צ, בת ים, חולון: תמונת קורונה שבועית – ירידות וצבעים

ראשל"צ, בת ים, חולון: תמונת קורונה שבועית – ירידות וצבעים

השיגרה הברוכה הגיעה יחד עם נתונים מעודדים בתחלואה בערים: למעשה רק עיר אחת נשארה בצבע הצהוב, שאר הערים עברו לירוק עם ציוני רמזור מצויינים

תחנת בדיקות קורונה צילום דוברות עיריית ראשון לציון
צילום ארכיון: דוברות עיריית ראשון לציון

אנחנו נכנסים ומתאקלמים בחזרה בשגרת עבודה ולימודים ולומדים לחיות לצד הקורונה. בערי אזור המרכז והשפלה: ראשון לציון, בת ים, חולון ורחובות תחלואת הקורונה במגמת ירידה, כאשר לרוב הערים יש ציונים ירוקים, דבר שיכלנו רק לחלום עליו לפני מספר חודשים.

ראשון לציון שהייתה הראשונה בשבוע שעבר לעבור לציון ירוק, ממשיכה את המגמה שהתחילה ועוברת מציון ירוק של 4.5 שהיה לה בשבוע שעבר (30.9) לציון ירוק של 3.9. גם מספר החולים הפעילים שבעיר יורד מ-769 ל-564 בלבד. בנוסף מספר המבודדים כיום בעיר עומד על 1,829 לעומת 2,448 שהיו דאז.

חולון מציגה ירידה משמעותית ומקבלת ציון ירוק של 4.4 לעומת הציון הצהוב של 5.1 שהיה לה בשבוע שעבר (30.9). בנוסף הירידה של העיר מורגשת במספר החולים הפעילים וכיום יש 543 חולים פעילים לעומת 728 שהיו בשבוע שעבר. מספר המבודדים אף הוא יורד מ1,328 ל1,124.

בת ים כיום מראה ירידה קלה ועומדת על ציון צהוב של 4.6 לעומת הציון 4.8 הצהוב שהיה לה בשבוע שעבר (30.9). ירידה מורגשת גם במספר החולים הפעילים שבעיר היורד מ- 509 ל-439. בנוסף מספר המבודדים יורד מ-1,159 ל-1,082.

רחובות גם מראה ירידה יפה מאוד בהתפשטות מגפת הקורונה והציון של הופך מציון צהוב של 5 שהיה לה בשבוע שעבר (30.9) לציון ירוק של 4.3. מגמת הירידה המבורכת מתבטאת גם במספר החולים הפעילים היורד מ579 ל439 ומספר המבודדים בעיר היורד מ1,115 ל1,042 כיום.

בשבוע האחרון נרשמה ירידה לעומת שבוע שעבר במספר הבדיקות שנעשו ברחבי הארץ. כ382,497 בדיקות בוצעו בלמעלה ממאה ועשרים מתחמי הבדיקות המהירות של מגן דוד אדום ברחבי הארץ. מד"א שמרו על קצב בדיקה מהיר במתחמי הבדיקות, לאור העובדה שאזרחים רבים יאבדו את התו הירוק שלהם ויאלצו להציג בדיקות שליליות בכניסה לבתי עסק ומקומות בילוי. במהלך סוף השבוע ימשיכו מתחמי מגן דוד אדום לבדיקות מהירות (אנטיגן) לתת שירות לציבור הרחב.

יש לתאם תור באופן דיגיטלי בטלפון 3101* ניתן למצוא את פירוט המקומות ושעות הפעילות של מתחמי הבדיקות המהירות של מד"א באתר מד"א:https://www.mdais.org/101/Location-speed-tests

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

חגיגות עצמאות

יום העצמאות ברחובות: והתושבים יחליטו מה יהיה אופי החגיגות

תפריט נגישות