n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: אחרי הקונספירציה- כך ייראה באופן סופי הפסל

ראשל"צ: אחרי הקונספירציה- כך ייראה באופן סופי הפסל

פסל שמזכיר צלחת לוון ענקית שהציבה עיריית ראשון לציון ליד קריית ראשון, גרר שלל תגובות ברשת ואינסופר תאוריות קונספירציה. עכשיו מתברר כי הפסל לא הושלם והוא עדיין בעבודות

כך ייראה הפסל אחרי סיום העבודות. הדמייה נילי יצחקי
כך ייראה הפסל אחרי סיום העבודות. הדמייה נילי יצחקי

אחרי התגובות המצחיקות למיצג האומנותי שהציבה עיריית ראשון לציון בכביש ראשי סמוך לקריית ראשון https://bit.ly/3zEY5pU 

מתברר כי הפסל  (של עפרה צימבליסטה) שנראה  כרגע כמו צלחת לווין ענקית (וגרר אינספור תגובות ותיאוריות) עדיין לא גמור, וייקחו עוד מספר שבועות עד לתוצאה הסופית. 

הפסל הוא חלק ממיצגים אמנותיים, אותם קיבלה עיריית ראשון לציון ממוזיאון "תפן" שסגר את שעריו. המיצגים העשויים מברזל, שחלקם מתנשאים לגובה של למעלה מארבעה מטרים מוצבים בימים אלו בשכונות שונות בעיר, בכיכרות מרכזיות ואף באזור התעשייה.
מוזיאון "תפן" שבגליל הוקם על ידי התעשיין המנוח סטף ורטהיימר בתחילת שנות השמונים. בשטחו הוקם גן פסלים מהגדולים בארץ, ששטחו עשרות דונמים ובו כמאה פסלים שונים. עם הידיעה על סגירתו של המוזיאון והכוונה לחלק את המיצגים שבו, החליטה מחזיקת תיק התרבות, מ"מ ראש העיר, עו"ד ליאל אבן זהר, לפנות להנהלת המקום ולבקש מספר מיצגים לטובת תושבי ראשון לציון.
מ"מ וסגנית ראש העירייה ליאל אבן-זהר, מחזיקת תיק חינוך ותרבות: ״ראשון לציון התחדשה בפסלים ויצירות אומנות מהשורה הראשונה באדיבות מוזיאון תפן. אני מודה לועדת הפיסול העירונית ולכל העושים במלאכה וכמובן נמשיך להשקיע במרחב הציבורי בהתאם למדיניות ראש העירייה והנהלתה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן

״תפקיד ראש העיר הוא תפקיד שאתה לומד בו כל יום עשרות דברים חדשים״

תפריט נגישות