n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: שירותי הצלה יינתנו עד הערב בחופים

ראשון לציון: שירותי הצלה יינתנו עד הערב בחופים

מיום שבת הקרוב (20.6.20) יפעלו שירותי ההצלה בחופים עד השעה 20.00 בערב או עד שקיעת החמה. ראש העיר: "עלינו האחריות לדאוג לשלומם של המתרחצים"

מצילים עד החשיכה. צילום: עידן גרוס
מצילים עד החשיכה. צילום: עידן גרוס

בשבת הקרובה תאריך עיריית ראשון לציון את שעות ההצלה בשלושה חופים עד השעה 20:00 בערב או עד שקיעת החמה, הקרובה מבניהן.
זוהי השנה החמישית שעיריית ראשון לציון מפעילה שירותי הצלה עד שעות החשיכה מתוך הנחת עבודה שרוב מקרי הטביעה מתרחשים בהעדר מציל ובחופים לא מוכרזים.

שירותי ההצלה בחופים מס' 1 החוף הכחול, חוף מס' 4 חוף תל יונה וחוף מס' 6- החוף הנפרד, יחלו בשעה 08.00 ויסתיימו כאמור בשעה 20.00 או בשקיעה. החוף הנפרד יופעל במתכונת זו בימי חול בלבד. יתר תחנות ההצלה יופעלו בכל ימות השבוע משעה 07.00 ועד 19.00 בערב.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "שעת הערביים היא אחת השעות היפות ביותר בחוף הים, נדאג שהיא גם תהיה בטוחה למתרחצים. כל עוד יש אור יום, יהיו מתרחצים בחוף הים ועלינו האחריות לדאוג לשלומם".

המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק חופים ואגמים: "השמירה על שלום ציבור המתרחצים היא המשימה המרכזית שלנו וזו הסיבה שאנחנו מפעילים את שירותי ההצלה לאורך שעות האור. כזכור לפני כחודש, הצבנו מצילים שיסיירו לאורך החוף למרות שעל פי הנחיות משרד הבריאות, הרחצה הייתה אסורה. ביקשנו מהציבור להקפיד על ההנחיות ואכפנו בהתאם, אבל באותה נשימה היינו ערוכים לכל מקרה כדי למנוע סיכון בחיי אדם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות