n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: פרויקט שיפוץ החזיתות מגיע לפואבלו אספניול

ראשון לציון: פרויקט שיפוץ החזיתות מגיע לפואבלו אספניול

פרויקט שיפוץ החזיתות מגיע למערב לפרויקט מורכב באופן יחסי. הקילוף המוגבר מהקרבה לים וליקויי הרטיבות ייקרו את עלות השיפוץ

פרויקט שיפוץ חזיתות פואבלו אספניול. צילום: דוברות העירייה
פרויקט שיפוץ חזיתות פואבלו אספניול. צילום: דוברות העירייה

הבניינים הוותיקים בפואבלו אספניול זוכים למתיחת פנים. פרויקט שיפוץ החזיתות של עיריית ראשון לציון, הנותן מענה לדיירי בניינים ותיקים שמעוניינים בשיפוץ אך אינם מתאימים לתמ"א 38, הגיע למערב העיר.

בשונה מ-400 הבניינים שעברו שדרוג ברחבי העיר במסגרת הפרויקט, הפעם מדובר בפרויקט מורכב ויקר באופן יחסי בשל הקילוף המוגבר הנגרם מהקרבה לים וליקויי הרטיבות שייקרו את עלות השיפוץ. לרשות הדיירים עומדת הזכות ליטול הלוואה למשך עשר שנים למימון מלא של חלקו בשיפוץ, כאשר העירייה סופגת את כל עלויות הריבית וההצמדה.

השיפוץ בבניין ברחוב זלמן שז"ר כולל כ- 40 יחידות דיור ומסחר. עלות השיפוץ מוערכת בכ-1.5 מיליון ₪ והוא כולל סיוד, שיקום ושיפוץ חזית המבנה, תיקוני עץ, צביעה, עבודות אינסטלציה, החלפת רעפים פגומים והסדרת מסתורי כביסה. בניין זה יהיה הסנונית הראשונה לחמישה בניינים נוספים שייקחו חלק בפרויקט העירוני. משך השיפוץ הוא כחצי שנה כאשר את הדיירים מלווה האגודה לתרבות הדיור. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "הפרויקט הזה נותן מענה לבניינים שפשוט היו נופלים בין הכיסאות ומלבד הדיירים לא היה לאף אחד מניע לשפץ אותם. מעבר לסיוע לדיירים לשפר את איכות חייהם ולהעלות את ערך דירתם, אנו מרעננים ומחדשים את פני העיר כך שכולם מרוויחים מהפרויקט.  אני שמח שהדיירים הרימו את הכפפה ונכנסו לפרויקט, אני משוכנע שהמהפך כאן יהיה מדהים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות