n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: "כל נושא החרם החברתי נוגע לכולם"

ראשון לציון: "כל נושא החרם החברתי נוגע לכולם"

הפנינג בסימן "נגד החרם" למען בלימת תופעת החרם החברתי, מתוכנן להתקיים בעיר ביום חמישי 10.6 על ידי עמותת "אהבת חינם"

בקרוב בראשון. האירוע בחולון
בקרוב בראשון. האירוע בחולון

ביום רביעי בשבוע שעבר יזמו עמותת "אהבת חינם" בשיתוף פעולה עם מד"א חולון, הפנינג בסימן "נגד החרם". הרעיון העומד מאחורי הפעילות הוא לגבש ילדים ונוער ולבלום את תופעת החרם החברתי.

האירוע שנחל הצלחה רבה, התקיים בפארק פרס בחולון עם כ-100 ילדים מבית הספר היסודי ועד לתיכון וכלל מפעילה ודוכנים. לאור ההצלחה, חברי עמותת "אהבת חינם" מספרים כי כעת החליטו לעשות את הפרויקט בעיר בה הם גרים ראשון לציון.

"כל נושא החרם החברתי נוגע לכולם, לא פעם עולה לכותרות ילד או ילדה שקורעים את הלב עם הסיפור האישי שלהם" אומר איתן לוין מייסד העמותה.

"במשך השנים שאנו פועלים עזרנו למשפחות רבות סביב נושאים מגוונים, אולם הפעם החלטנו לשים את החרם החברתי בראש סדר העדיפויות, הקורונה כמעט והסתיימה בארץ, הילדים חזרו לבתי הספר וכדי שלא יקרה שוב מצב של נידוי חברתי, אנו בעמותה רוצים להעלות את המודעות לכך".

האירוע המושקע בחולון. צילום: פרטי
האירוע המושקע בחולון. צילום: פרטי

 

הרעיון שעומד מאחורי האירועים הוא שילדים עם פער וקושי חברתי, יוכלו להגיע ולהיות עם ילדים שדומים להם. לדברי לוין יש ילדים שיותר קשה להם ליצור קשרים חברתיים והם מוזמנים, ליהנות ולמצוא חברים מחוץ לכותלי בית הספר או המקום המוכר להם. "בהפנינג שעשינו בחולון נוצרו חברויות חדשות והפידבקים היו טובים, לכן חשבנו להרחיב את הפעילות בעיר שלנו והשמים הם הגבול." אומר לוין.

ההפנינג מתוכנן ל-10.6, מקום האירוע טרם ידוע אבל ככל הנראה יהיה בחוף הים או בפארק שקמה, בין השעות שש וחצי בערב לשעה תשע.

באירוע מבטיחים שיהיו דוכני הפעלה רבים כמו קליעת צמות, דוכן איפור, קעקועי חינה, ודוכני מזון, די ג'יי ומתופפים ועוד, הכל ללא עלות.

לסיכום אומר לוין כי האושר של הילדים בסוף האירוע הוא המתנה הגדולה ביותר "אין לי ספק שגם תושבי ראשון לציון ייהנו מהפעילות ואולי בזכות זה מנענו את החרם הבא".

ליצירת קשר: 0502816793 איתן.

איתן לוין, דנה לוין ואסנת בנימין מנהלת בעמותה. צילום: פרטי
איתן לוין, דנה לוין ואסנת בנימין מנהלת בעמותה. צילום: פרטי

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות