n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: בצל ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, התחלואה יורדת

ראשון לציון: בצל ההיערכות לפתיחת שנת הלימודים, התחלואה יורדת

ראש העיר: "מסגרות החינוך, מבני מוסדות החינוך, צוותי החינוך בעיר - ערוכים ומוכנים לפתיחת שנה״ל וכך יהיה. עם זאת, אנו רוצים לאפשר גמישות למנהלות ולמנהלים בכל הקשור ללמידה של כיתות ה׳ ומעלה בזום במידת הצורך, כל אחד באופן דיפרנציאלי, לפי מצב התלמידים בבית הספר שלו"

ארכיון. צילום: גל עבהאל
ארכיון. צילום: גל עבהאל

בעוד יומיים תפתח שנת הלימודים ואתמול בלילה לאחר ישיבת מועצה, הוחלט ברוב גורף של חברי מועצת העיר כי הלימודים יפתחו כסדרם ביום רביעי 1.9.

במקביל לפתיחת שנת הלימודים גם למרבה השמחה התחלואה יורדת, והבוקר מספר החולים עומד על 2,426 חולים לעומת אתמול שמספרם היה 2,523, כמאה חולים פעילים פחות.

אולם עדין נותרו שאלות רבות פתוחות בכל הנושא של פתיחת שנת הלימודים, כאשר הערב צפוי להתקיים ישיבת ממשלה בה יוחלט האם לפתוח את שנת הלימודים וכיצד יבצעו זאת בפועל.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות ראש העיר רז קינסטליך בסיום ישיבת המועצה שנערכה בזום כתב:

"לפני זמן קצר סיימנו דיון מועצה שעיקרו עסק בפתיחת שנת הלימודים כסדרה בעיר.

כשמגיעים לנושא החינוך – אין קואליציה או אופוזיציה ולכן היה לי חשוב לשמוע את כל אחת ואחד מחברי המועצה.

מסגרות החינוך, מבני מוסדות החינוך, צוותי החינוך בעיר – ערוכים ומוכנים לפתיחת שנה״ל וכך יהיה.

וזו אכן הייתה דעת הרוב במועצה – התלמידים כבר סבלו מספיק השנה בפן הלימודי והנפשי, ההורים כבר טורטרו הלוך וחזור ולכן, ראשון לציון תפתח את מערכת החינוך שלה ב-1.9 כפי שקבע משרד החינוך ומשרד הבריאות.

עם זאת, אנו רוצים לאפשר גמישות למנהלות ולמנהלים בכל הקשור ללמידה של כיתות ה׳ ומעלה בזום במידת הצורך, כל אחד באופן דיפרנציאלי, לפי מצב התלמידים בבית הספר שלו.

גם אני אבא לילדים ויודע עד כמה מדובר בהחלטה לא פשוטה וגם לא חד משמעית, אבל לקחנו את ההחלטה הכי טובה לילדים שלנו, נכון לנקודת הזמן הזו.

אני רוצה להודות לכל חברי המועצה שלקחו חלק בדיון היום, למנהל החינוך ולמנהל שפ״ע שדאגו שהכל יהיה מוכן באופן המיטבי ביותר לפתיחת השנה."

בנוסף, לאור אי הוודאות הקיימת בדבר פתיחת שנת הלימודים יערך היום בשעה 18:00 בערב בעמוד הפייסבוק של ראש העיר פאנל שאלות ותשובות בלייב, 

אשר בו ישתתפו כל נציגי סגל מנהל החינוך העירוני, סגניתי וממלאת מקומי ומחזיקת תיק החינוך – ליאל אבן זהר ופרופ׳ יהודה אדלר – יועץ הקורונה העירוני, שיענו על מגוון נושאים וביניהם מוכנות המבנים במוסדות הלימוד, התמודדות עם מגפת הקורונה ויצירת רצף לימודים תקין, צהרונים וגני ילדים, פתיחת בתי הספר, הסעות ועוד. 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות