n
דף הבית / ראשון-לציון / חינוך ראשון לציון / ראשון לציון: במקיף י"א זוכרים את התלמיד עילי בסון שנפטר במפתיע

ראשון לציון: במקיף י"א זוכרים את התלמיד עילי בסון שנפטר במפתיע

מקיף יא' בראשון לציון הנציחו את תלמיד בית הספר עילי בסון ז"ל שנפטר במפתיע בגיל 14, על ידי הפיכת ביה"ס לספינת פיראטים

צילום באדיבות בית הספר
צילום באדיבות בית הספר

לפני כשלושה חודשים נפטר במפתיע בגיל 14 תלמיד כיתה ח' במקיף יא', עילי בסון ז"ל. השבוע החליטו התלמידים והצוות להנציח את  עילי  ולהפוך את בית הספר לספינת פיראטים, המהווה מטפורה לאוצרות שהיו טמונים בעילי. במהלך השבוע הועברו שיעורים והרצאות על חיוך ושמחה, ופוזרו ברחבי בית הספר מסרים ערכיים המאפיינים את עילי בסון. בשיעורים הנציחו את עילי וצוינו התכונות הזכורות ממנו: חיוך, שמחת חיים וחברות. בית הספר קושט בתפאורה צבעונית, עליה עבדו בנות השירות הלאומי בבית הספר יחד עם חבריו של עילי.  הוריו של עילי שותפו בכל התהליך ונתנו את ברכתם.

מנהלת חטיבת הביניים במקיף יא' ראשונים, רותי רוזנטל, אמרה: "עילי היה ילד מאוד אהוב שתמיד היה עם חיוך ענק על פניו. עילי הביא שמחה לכל מקום. הוא פתאום נעלם, בלי שום התראה מוקדמת, התקשינו עם הפרידה. נשאר לנו ממנו החיוך והשמחה". לאחר מותו, ערכו תלמידי שכבת כיתה ח', בו למד עילי, טקס לזכרו. חבריו נשאו דברים לצד תמונתו, גם מורים מבית הספר ספדו לו.

עילי בסון ז"ל. צילום: פרטי
עילי בסון ז"ל. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות