n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / קריית אונו: מיזם ייחודי משמר מתכונים של בני הגיל השלישי

קריית אונו: מיזם ייחודי משמר מתכונים של בני הגיל השלישי

לאחרונה יצאה לדרך תכנית "בישולאונו" לתיעוד מתכונים בין אוכלוסיית גיל הזהב לבני משפחותיהם בקריית אונו. במסגרת הפרויקט, המשתתפים שיחזרו מתכונים ממטבחם הפרטי, כששלבי ההכנה והתוצר הסופי צולמו ויודפסו כספר מתכונים

בישולאונו
בישולאונו. צילום: תום ברקאי

על רקע משבר הקורונה, ועם התמתנות הגל הקודם של המגפה, יצאה לדרך במחלקה לרווחת הגמלאי באגף השירותים החברתיים בעיריית קריית אונו, יוזמה ייחודית לפרויקט בין דורי בתחום הבישול. מטרת הפרויקט הייתה להחזיר את החמימות ולחזק את הקשר הבין דורי בין אוכלוסיית גיל הזהב לבני משפחותיהם באמצעות פגישות חווייתיות לשחזור מתכונים מהעבר, תוך כדי עיבוד רגשי, שימור המסורת וחיזוק הקשר בפעילות משותפת.

במסגרת הפרויקט, המשתתפים לקחו חלק בפגישות חווייתיות שהתקיימו במחלקה לרווחת הגמלאי ובבתי הקשישים. בליווי בן או בת משפחה, שיחזרו מתכונים ממטבחם הפרטי, כששלבי ההכנה והתוצר הסופי צולמו ויודפסו כספר מתכונים.

בקרוב מתוכנן אירוע השקה עם ארוחה חגיגית והוצאה לאור של ספר המתכונים. כל המשתתפים בפרויקט שמחו על ההזדמנות למפגש הרב דורי הייחודי והמרגש.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו: "כל יוזמה חדשה ורעיון בר יישום שיש בו כדי להכניס שמחה ולקרב לבבות הוא בעל ערך יוצא מן הרגיל בתקופה בה חוסר וודאות וכאוס משתולל בחוץ.
אגף השירותים החברתיים, לצד הפעילות הרגילה החיונית שלו, מוצא דרכים מקוריות להרים את רוחן של האוכלוסיות בהן הוא מטפל וזהו צורך השעה ועל כך אני שמח וגאה".

צילום: תום ברקאי
צילום: תום ברקאי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות