n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פיילוט חדש: מיניבוסים בשישי שבת לחוף הים בראשון ובחזרה

פיילוט חדש: מיניבוסים בשישי שבת לחוף הים בראשון ובחזרה

יוזם הפיילוט הוא סגן ראש העיר מקסים בביצקי שהבטיח בבחירות להפעיל תחבורה ציבורית במהלך השבת לחוף הים, ועכשיו מיישם

חוף ראשון. צילום: אבי קקון
חוף ראשון. צילום: אבי קקון

החל מסוף שבוע הקרוב, תופעל בעיר תחבורה ציבורית ללא עלות לחוף הים, ביוזמתו של סגן ראש העיר מקסים בביצקי.

מדובר במיניבוסים של 18 מקומות אשר יתנו מענה לתושבי העיר, זאת לאחר שסוכם שיתוף פעולה בין חברת שבוס ורשת קשת טעמים שעליו עבד בביצקי בשנתיים האחרונות.

הפיילוט הוא במקביל לשאטלים שמוציאה עיריית ראשון לציון בימי שישי לים, אבל בשונה מזה, מסביר בביצקי, ההסעות אותם הוא מפעיל, יצאו דווקא החל מכניסת שבת ביום שישי וגם ביום שבת עצמו שבו יש עומסי תנועה כבדים לכיוון חוף הים.

ההסעות יחלו ביום שישי החל מהשעה 18:00 ועד לשעה 00:00  וביום שבת החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד לשעה 17:00 אחר הצהרים, והם יעברו בצירים מרכזיים בראשון לציון בכל שעה עגולה, כאשר ההסעה שיוצאת משעה 8:00 בבוקר, תחזיר מהים בשעה 9:00, ושוב תתחיל איסוף מחדש בשעה 10:00 וכן הלאה.

מנכ"ל שבוס, נתן לכט הבעלים קשת טעמים, מקסים בביצקי, ועו"ד קשת טעמים
מנכ"ל שבוס, נתן לכט הבעלים קשת טעמים, מקסים בביצקי, ועו"ד קשת טעמים

 

 

בביצקי: "כחלק ממצע הבחירות אליו התחייבתי בפני בוחרי לפני שנתיים וחצי, היה להפעיל תחבורה ציבורית בשבת לחוף הים.  לקח לי שנתיים עד שהצלחתי לבנות את מערך ההסעות ולעניין את רשת  "קשת טעמים" בשותפות, לשמחתי הצלחתי יחד עם איתם ועם עמותת "שבוס" שמפעילה אוטובוסים בשבת ברחבי הארץ, לתת את השירות גם בראשון לציון. המיניבוסים יצאו ממקבץ עולים ברחוב פריימן שמאוכלוס רובו ממבוגרים ללא רכבים פרטיים ויעצור בתחנות שונות ברחבי העיר. המודל העסקי שהצלחתי לבנות הוא שבאותם מיניבוסים תהיה אפשרות מכל העיר להגיע גם לסניף "קשת טעמים" במזרח העיר, ששם נמצאת אחת מהתחנות ומכאן השיתוף פעולה שטוב לכל הנוגעים בדבר. מדובר בפיילוט של שנה שלמה עם אפשרות להאריכו בסיום השנה".

לסיכום אומר בביצקי "אני מאמין שזכות כל אדם לנוע חופשי גם בשבתות, במיוחד שראשון לציון היא עיר ליברלית ופתוחה שבעה ימים בשבוע, מבחינתי להיות נציג ציבור זה לעשות את המיטב למען התושבים ולהילחם עבורם לאיכות חיים טובה יותר".

 

מסלול נסיעת הקו לים: https://goo.gl/maps/dSBHM97fUXyTkQgz5

מסלול הנסיעה מהים: https://maps.app.goo.gl/svW5o6ERGxnRiBTU6

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות