n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / מורה נוספת מבית ספר "נבון" ברחובות קיבלה תשובה חיובית בבדיקת קורונה

מורה נוספת מבית ספר "נבון" ברחובות קיבלה תשובה חיובית בבדיקת קורונה

רחמים מלול, ראש העיר: ״אני קורא למשרד הבריאות להיענות לאלתר לבקשתנו לערוך בדיקות לכלל תלמידי בית הספר ומשפחות הילדים שבבידוד"

בית ספר נבון
בית ספר נבון. צילום: דוברות העירייה

עיריית רחובות זימנה הבוקר דיון דחוף עם גורמי משרד הבריאות, גורמי חינוך, הורים ונציגות תושבי שכונת רחובות ההולנדית. אמש נודע כי שני תלמידים בבית ספר נבון בשכונת רחובות ההולנדית נמצאו חיוביים בבדיקות לגילוי נגיף הקורונה, תלמידת ביה"ס סמוך נמצאה אף היא חיובית, בנוסף לשתי מורות מבית ספר נבון.
לאור המימצאים, הבוקר נערכה ישיבת זום ארוכה שזימן ראש עיריית רחובות, רחמים מלול עם כלל הגורמים הרלוונטיים: מלבד ראש העיר נכחו בשיחה גם ממלא מקומו, זוהר בלום, מנכ"ל העירייה דורון מילברג, דר׳ אבי צרפתי הוטרינר העירוני -אחראי הבריאות בעיריית רחובות, בשיחה נכחו גורמי משרד הבריאות הרלוונטיים: דר' עופרה חבקין רופאת המחוז, דר׳ מרינה פוליאקוב הרופאה הנפתית, גורמי חינוך מהעירייה, מנהל אגף הביטחון והחירום אליצור זרחי , ומנהלת בית הספר , יפעת לנציאנו , נציגי הנהגת ההורים ונציגות התושבים בשכונה, ליאת פוגל.
ראש העיר, רחמים מלול, ביקש ממשרד הבריאות כי כלל הילדים שנכנסו לבידוד לאחר גילוי הנשאים האחרונים ייבדקו , כי כל אנשי הצוות ייבדקו וכן כי כל בני המשפחות של מי שנכנסו לבידוד ייבדקו. כמו כן הוא ביקש הנחיות ברורות לתושבים כיצד לנהוג ומענה רציף לשאלות העולות מהשטח. במהלך השיחה הוא אמר להם כי "המקרה הזה הוא מבחן בשבילכם כמשרד הבריאות בנוגע לכל מערכת החינוך בארץ. יש לכם הזדמנות לפעול כאן כהלכה, וגם להרגיע את ההורים ותושבי השכונה שחרדים לבריאותם ולבריאות בני משפחותיהם" .
נציגי התושבים העלו במהלך השיחה את דרישתם לביצוע בדיקות לכלל תושבי השכונה.
גורמי משרד הבריאות השיבו כי הם ידונו בנושא בקשת בדיקות נוספות, ויחזירו תשובה בהמשך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות