n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / "מבחינתי זו העצמה נשית, כדורגל לא נועד רק לגברים"

"מבחינתי זו העצמה נשית, כדורגל לא נועד רק לגברים"

סופיה ג'רבי מנהלת בדואר ישראל, השתתפה השבוע בטורניר של הדואר שבו רוב השחקנים הם גברים, זה לא עצר אותה מלהבקיע שני שערים!

סופיה בטורניר. צילום: פרטי
סופיה בטורניר. צילום: פרטי

הכירו את סופיה ג'רבי מראשל"צ, מנהלת בדואר ישראל שמככבת בקבוצת כדורגל שכל שחקניה גברים! השבוע היא זכתה עם חבריה לקבוצה בגביע במסגרת טורניר "מונדיאל דן דרום" ואף הבקיעה שני שערים.

היא בת 55, נשואה, אמא לשתיים, סבתא לשישה נכדים ונכדות, שמתגוררת בשכונת שיכון המזרח.

סופיה ג'רבי, מנהלת מדור דווארים בראשון לציון, השתתפה בתחילת השבוע בטורניר שבו השתתפו קבוצות ששחקניה הם עובדי הדואר מאור יהודה, ראשון לציון, חולון, בת ים, מודיעין, רמלה, באר יעקב, קיראון ולוד.

"עכשיו, אחרי הקורונה, חזרנו לפעילות וזה היה ממש מרגש. החלטתי להצטרף לקבוצה כי זה משדר מוטיבציה לכלל העובדים", היא מספרת "רציתי להראות שגם נשים מבוגרות יכולות לעשות הכל, בוודאי במגרש שמזוהה בדרך כלל עם גברים. הקבוצה שבה שיחקתי כוללת שחקנים מראשון לציון, חולון ובת ים, שחלקם הגדול שחקני כדורגל בעברם ומאמנים כיום".

לא בכל יום אישה לוקחת חלק במשחק כדורגל בקבוצה שרוב שחקניה גברים. הם פרגנו או התנשאו?

"הם הכי פרגנו. לשמחתי הם התייחסו אליי בשוויון, לא התנשאו וההשתתפות שלי מלמדת שאין דבר שהוא בגדר בלתי אפשרי.

מבחינתי זו העצמה נשית. כדורגל לא נועד רק לגברים, הייתי שווה בין שווים. אני מתאמנת 4 פעמים בשבוע בחדר כושר ולכן יכולתי לשחק והיו אנרגיות היו מצוינות. זו היתה חוויה אדירה, ממש כיף גדול".

זו השנה הרביעית שהטורניר מתקיים. "בעידודו של אלי בן עזרא, המנהל שלי וכדורגלן לשעבר, הצטרפתי לקבוצה", היא מספרת, "ואני ממש לא מתחרטת על כך".

קבוצתה זכתה בגביע וגם לג'רבי היה חלק משמעותי בזכייה. "הבקעתי שני שערים בחצי הגמר ולשמחתי הגדולה זכינו בהמשך בגביע", היא מספרת. "אני קוראת לנשים לקום, להעז ולעשות ספורט. זה טוב לנפש ולגוף. אנחנו לא שונות בדבר מהגברים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. האישה המושלמת שבתמונה, זו שיש לה מוטיבציית שיא, זו שיש לה שתי בנות ושישה נכדים, זו שמתאמנת ארבע פעמים בשבוע בחדר כושר, זו שהיא פעילה קהילתית וחברת ועדות בעירייה, שמעבירה סדנאות סיפורים לילדים , שמרצה בתחום העצמה נשית, שנראית מעולה לגילה, האיש הזו היא…אשתי.

    פרגנו לה בגדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות