n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / לראשונה מאז ספטמבר: רחובות כתומה!

לראשונה מאז ספטמבר: רחובות כתומה!

רחובות הצליחה להפוך מעיר אדומה לכתומה, וגם, תתאפשר בדיקת קורונה ללא הפנייה. ראש העיר:״ כל הכבוד לתושבים, ויחד עם זאת אסור להיות שאננים, מחזירים את רחובות לירוק!"

רחובות. צילום: דוברות העירייה
רחובות. צילום: דוברות העירייה

לראשונה מאז שרחובות הפכה לאדומה בספטמבר, רחובות חזרה להיות כתומה. תוצאות ההקפדה על הנחיות הסגר, האכיפה וההסברה נתנו את אותותיהם לראשונה ‏היום בטבלה אשר מראה הבוקר כי רחובות שינתה את צבעה לכתום.
מספר החולים הפעילים ברחובות עומד על 877
מספר החולים המבודדים ברחובות עומד על 1739
מספר החולים שנוספו מאתמול – 48
מספר החולים שהחלימו עד כה ברחובות 3493
5.6% אחוז המאומתים בעיר בבדיקות

מפת התחלואה
מפת התחלואה

 

בתוך כך, החל מיום רביעי יחלו בדיקות קורונה ללא הפניית רופא. הבדיקות ייערכו באתר הפרדסנות ברחוב אבינועם נחמני (מתחם דרייב אין),  בימים רביעי וחמישי השבוע, כו'-כז' בתשרי, בין השעות שתיים בצהריים עד שמונה בערב. אין צורך בהפניית רופא, הבדיקות ללא עלות, יש להביא תעודה מזהה. כך למעשה, כל תושב/ת שחשה חלק מהתסמינים, או שנחשפ/ה לחולה מאומת ואין לה תסמינים יוכלו להגיע לבדיקת קורונה. כך ניתן יהיה לגלות את החולים ה"סמויים" שמדביקים ללא ידיעה ולהוריד עוד את שיעור התחלואה בעיר. ההגעה לבדיקה ברכב בלבד.

ראש העיר רחמים מלול: ״מצב התחלואה בעיר תלוי רק בכולנו! יחד עם זאת אני מבקש מכולם לא להיות שאננים. אנחנו חייבים להחזיר את רחובות לצבע הירוק! אני מבקש שכולם יקפידו על עטיית מסכה, שמירת מרחק והנחיות ההתקהלות. יש ולהקפיד על הנחיות הבידוד עד תומן. אני מזכיר כי מחר אנחנו פותחים מתחם בדיקות קורונה במתכונת דרייב אין באתר הפרדסנות החל מהשעה שתיים ועד שמונה בערב. ללא צורך בהפניית רופא. אני קורא לתושבים שחשים שיש צורך בכך- לבוא ולהיבדק.
רק במאמץ משותף נוריד ביחד את שיעור התחלואה בעיר, ורחובות תחזור להיות ירוקה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות