n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לראשונה בראשון לציון: שירות השכרת קורקינט יצא לדרך

לראשונה בראשון לציון: שירות השכרת קורקינט יצא לדרך

חברת Wind זכתה בקול קורא שפרסמה העירייה להפעלת שירות קורקינטים שיתופיים. במסגרת הפיילוט תפעיל החברה 500 קורקינטים בשלב ראשון. ראש העיר: "זהו חלק מתוכנית התחבורה הגדולה והמקיפה בתולדות העיר"

השקת המיזם. צילום חורחה נובומינסקי
השקת המיזם. צילום חורחה נובומינסקי

שירות השכרת קורקינט מגיע לראשון לציון. החל מהיום (24.8) ניתן לשכור קורקינט במספר מוקדים ברחבי העיר. המהלך יוצא לדרך עם זכייתה של חברת Wind הבינלאומית בקול קורא שפרסמה העירייה במטרה לעודד שימוש בתחבורה זעירה ושיתופית.

במסגרת הפיילוט תפעיל החברה 500 קורקינטים. בשלב ראשון השימוש יהיה אפשרי רק בתוך העיר. בעוד כחודש ניתן יהיה לבצע מעברים בין ערים בהן שירותי החברה פועלים. במקביל העירייה תכשיר עמדות חניית קורקינטים בפריסה כלל עירונית.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ברור לכל שהעולם צועד לעבר תחבורה ציבורית ושיתופית, כך יהיה גם בראשון לציון. הצהרתי בעבר שאתמוך ואעודד כל פתרון לתחבורה יעילה, מהירה וזמינה שתשפר משמעותית את איכות החיים של התושבים. זהו חלק מתוכנית התחבורה הגדולה והמקיפה בתולדות העיר שצפויה לתת מענה לגידול באוכלוסיית העיר ולהקל על תושבי העיר להתנייד בקלות ובמהירות בתוך העיר ומחוצה לה תוך כדי שילוב של אמצעי תחבורה. עם זאת, חשוב לנו שלא להתפשר על בטיחות הרוכבים והצבנו סטנדרט מאוד גבוה לחברות ואף יזמנו הדרכות בטיחות לרכיבה נכונה על מנת לשמור על בטיחות הרוכבים ככל האפשר".

מהעירייה נמסר:  "עיריית ראשון לציון קבעה סטנדרט מחמיר בכל הקשור לכניסת הקורקינטים החשמליים לעיר וכל תהליך הכנסת הכלים לעיר נעשית תוך קביעת כללי בטיחות לרוכבים ולהולכי רגל וביניהם האטת מהירות הנסיעה ליד מוסדות חינוך וחניית הקורקינטים במקומות המוקצים לכך ומסומנים במפת האפליקציה של החברה. תושבי ראשון לציון ייהנו גם מטכנולוגיות חדשות ושיפורים שהוטמעו בקורקינטים ובאפליקציה כמו חיזוק אימות גיל הרוכבים, קסדות שיתופיות והאפשרות לראות דרך האפליקציה לאיזה קורקינט מוצמדת קסדה.

בנוסף, מטה בטיחות בדרכים בעיריית ראשון לציון יקיים הדרכות בנושא רכיבה על קורקינטים. השתתפות בהדרכה מומלצת ביותר ויכולה לסייע בשמירת ביטחון הרוכבים. כמו כן, היא תזכה את המשתתפים בזיכוי לשעות רכיבה במערך הקורקינטים העירוני. פרסומים על מועדי ההדרכות יעלו בהמשך  באתר העירוני".

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות