n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לילה לבן בחי כיף בראשל"צ: כל יום רביעי יפתח עד השעה 22:00

לילה לבן בחי כיף בראשל"צ: כל יום רביעי יפתח עד השעה 22:00

בפעם הראשונה יפתח החי כיף, בכל יום רביעי, מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00. זו הפעם הראשונה שהחי כיף פותח שעריו בשעות הערב

חי כיף
חי כיף

החל מהיום (1.7.20) ובכל ימי רביעי, יפתח החי כיף בראשון לציון מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00. כאשר בשעה 19:00 ייצא סיור מודרך ברחבי הגן עם הסברים ועובדות על החיות בגן ועל פעילויותיהם בלילה. זו הפעם הראשונה שהחי כיף פותח שעריו בשעות הערב. למבקרים תוצע חבילה משפחתית בעלות של 100 ₪. (זוג מבוגרים + 2 ילדים).

בשנים האחרונות עבר החי כיף מהפיכה. האריות והטיגריסים הועברו לגן חיות בצפון והחצרות הורחבו, שוקמו והוקמו חדשות. מתיחת הפנים נעשתה על מנת לשפר את תנאי מחייתם שלבעלי החיים בגן.

במקום שורת הכלובים של הטורפים הקטנים (חתולי ביצות ושועלים) נבנה אוויאר חדש ורחב ידיים לקופי הלאמור. חצר חוטמנים חדשה הוקמה במרכז הגן ומשדרגת את אזור מחייתם עם מעטפת קירות זכוכית שתאפשר למבקר להציץ מקרוב לחייהם. הוולבי, יונקי כיס ממשפחת הקנגוריים יתאחדו עם בני משפחתם – הקנגוריים בחצר האוסטרלית שם הוקם שביל כניסה למבקרים.

חצר היעלים הישנה נהרסה ובמקומה נבנו שתי חצרות חדשות, האחת לטובת היעלים והשנייה לטובת זוג צבאים (צבי ארץ ישראלי) שהגיעו לחי כיף לאחרונה. הצבאים גדלו והתאקלמו בגן.

חי כיף
חי כיף

לאחרונה הועברו לגן דורבנים ששוכנו בחצר חדשה המותאמת להם. פיתוח זה מצטרף להקמת משק חי שהוקם על פני 1.5 דונם ובו כבשים, עזים, צבים, תרנגולות, ברווזים, ארנבים ועוד. המבקרים יכולים להיכנס לתוך המתחם, להאכיל את בעלי החיים וליהנות מחברתם. במרכז מתחם החי כיף הורחב האגם והוגדל האי במרכזו. לאי הועברו משפחת קופי העכביש שנהנים ממעברי חבלים, רשתות ועוד.

מנהלת החי כיף, ורד גבאי: "החי כיף במגמת שינוי והתחדשות, והכל למען הטבה ושיפור חייהם של בעלי החיים בגן. אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים על מנת להפוך את הגן למתחם משפחתי, איכותי וידידותי יותר לבעלי החיים. אחת המטרות שלנו היא להיות חלק ממערכת החינוך העירונית ואנחנו בדרך לשם עם ביקורים שוטפים של תלמידים וילדי גן".

חי כיף בחשכה
חי כיף בחשכה

 

 

[ההודעה נחתכה]  הצגת ההודעה כולה

5 קבצים מצורפים

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות