n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / לאור המצב: התיכונים והחטיבות בראשון יעברו למודל למידה מיוחד

לאור המצב: התיכונים והחטיבות בראשון יעברו למודל למידה מיוחד

חלוקה לקבוצות של 20 תלמידים. שילוב של לימודים מקרוב ומרחוק- אלו הם חלק מעיקרי המודל שתיישם עיריית ראשון לציון החל מיום ראשון הקרוב

מודל למידה מיוחד בראשון. צילום: דוברות העירייה
מודל למידה מיוחד בראשון. צילום: דוברות העירייה

מינהל החינוך בעיריית ראשון לציון יעבור החל מיום ראשון הקרוב (7.6) למודל ייחודי, לתקופת הקורונה, בחטיבות הביניים והתיכונים בעיר:
1. כל בתי הספר ישלבו לימודים מרחוק ומקרוב לפי מערכת שבועית שאושרה על ידי הפיקוח.
2. בכל בתי הספר מודל הקבוצות הלומדות לא יעלה על 20 תלמידים.
3. בזמן השהות בביה"ס יינתן דגש על פעילות הפגה, ספורט, עבודות חקר, חלופות הערכה ועוד.
4. כל המורים וצוותי החינוך יגיעו לביה"ס ע"פי מערכת העבודה הקבועה שלהם.

בתוך המבנה הזה נבנתה מערכת שעות בדגמים שונים כמו: הגעה של חצאי כיתות לביה"ס לארבע שעות בוקר ומחצית הכיתה השנייה לארבע השעות שאחריהן, הגעה לביה"ס לפי שכבות בחלוקה לימים (כל שכבה 3- 4 ימים), חלוקת היום לשעות למידה בית ספריות ( 3 שעות) ושעות הוראה ביתיות (2 שעות) וכדומה. כל החלוקות ייעשו על ידי מנהלי בתי הספר והודעה מפורטת תישלח על ידי צוותי החינוך.
מ"מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות, ליאל אבן זהר: "מנהל החינוך שלנו עמל רבות בימים האחרונים בשיתוף עם מנהלות בתי הספר והפיקוח על מנת לייצר מודל יצירתי שיספק מענה מצוין של ״גם וגם״- הפחתת צפיפות בכיתות בשל סיכוני הקורונה, בלי לותר על למידה ועל שמירת ההישגים הגבוהים של בתי הספר העל יסודיים שלנו. אני מאמינה שהמודל הזה הוא איזון ראוי שיבטיח את שלומם והצלחתם של ילדינו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות