n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / כבוד: עומר לוי מרחובות נבחר לייצג את ישראל באליפות אירופה לשחמט

כבוד: עומר לוי מרחובות נבחר לייצג את ישראל באליפות אירופה לשחמט

עומר לוי רק בן שבע, לומד בבית הספר העירוני לשחמט, וכבר נבחר לייצג את ישראל בתחרות אליפות אירופה שתתקיים בחודש הבא

עומר לוי. צילום: פרטי
עומר לוי. צילום: פרטי

הישג מדהים מבית היוצר של ביה"ס העירוני לשחמט: עומר לוי בן השבע ייצג את מדינת ישראל באליפות אירופה בשחמט לילדים מתחת לגיל שמונה. התחרות תתקיים בחודש הבא לראשונה באופן מקוון ולא פרונטלי בשל התפשטות נגיף הקורונה.
בתחילת הטורניר עומר התקשה ואף הפסיד במשחק הראשון, אך במשחקים הבאים הוא הציג יכולות מרשימות כשהצליח לנצח בשבעה מתוך שמונה מחזורים.

בסוף התחרות לוי הגיע לתוצאה מרשימה והצליח לקטוף את המקום השני בתחרות ואיתו את הזכות להשתתף לייצג את מדינת ישראל באליפות אירופה.
ראש העיר, רחמים מלול: "השחקנים הצעירים של בית הספר העירוני לשחמט מביאים כבוד רב לעיר, בכל פעם מחדש. אנו גאים בעומר לוי על ההישג המרשים, ובטוחים שהוא ייצג בכבוד את רחובות ואת ישראל בכלל בתחרות האירופית".
מנהל בית הספר העירוני לשחמט, אלכס פרדקין: "עומר הגיע לבית הספר שלנו עוד לפני גיל 6, ומיד משך תשומת ליבנו בזכות ההתמדה שלו ויכולת ההתמודדות במצבי משחק מורכבים וקשים. עומר מצליח לחפש ולמצוא פתרונות יצירתיים המונעים הפסדים ומובילים לניצחונות, גם הפעם הוא הצליח להציג את יכולות המשחק ולהגיע להישג חסר תקדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-25 at 17.05.58_fc7c6cb1

בת ים: גבר במצב קשה בעקבות מכת חום

תפריט נגישות