n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יום העסקים הקטנים בראשון לציון: "תן ביס" תיתן הטבה

יום העסקים הקטנים בראשון לציון: "תן ביס" תיתן הטבה

חברת השליחויות "תן ביס" הודיעה שלרגל יום העסקים הקטנים שיערך ביום שישי הקרוב ( 7.8 ), היא תעניק קוד קופון של 40 ₪ למזמינים ממסעדות בעיר מסכום של 120 ₪

מתכוננים ליום העסקים הקטנים
מתכוננים ליום העסקים הקטנים

יותר ויותר עסקים מצטרפים ליוזמת עיריית ראשון לציון לעודד את העסקים המקומיים ביום שישי הקרוב (7.8). חברת השליחויות "תן ביס" תעניק לתושבי העיר באותו היום הטבה לרכישה ממסעדות בעיר. החברה תעניק קוד קופון של 40 ₪ למזמינים ממסעדות בעיר מסכום של 120 ₪ ומעלה. את קוד הקופון : RASHLATZ. יש להזין באפליקציית "תן ביס" במסך התשלום למזמינים ממסעדות בעיר, בסכום של 120 ₪ ומעלה. לאחר הזנת קוד הקופון תינתן ההנחה עבור ההזמנה. "מטרת ההטבה היא להניע את הכלכלה העירונית ולעזור למסעדות שנפגעו עקב נגיף הקורונה" מספרת מנהלת השיווק של חברת "תן ביס", חיה האוסמן.
זה קורה ביום שישי ( 7.8 )  עיריית ראשון לציון והעסקים המקומיים בעיר מזמינים את התושבים להשתתף ביום "הראשונים בקניות": חגיגת מבצעים, חנייה חינם בכחול-לבן ובחניונים נבחרים בעיר, סיירת דיגיטאלית שתבנה עבור העסקים חנויות אינטרנטיות ומשלוחים מוזלים.

ראש העירייה, רז קינסטליך: דווקא בעת משבר – אנו מבינים את כוחם הגדול של העסקים המקומיים. יום "הראשונים בקניות" מבחינתנו זה יום חג. אני קורא לתושבי העיר – תעזרו לנו להניע את הכלכלה העירונית, ומזמין תושבי חוץ להגיע אל העיר ולהצטרף לחגיגה – החנייה והמבצעים עלינו".

תנאי השימוש בקוד הקופון "תן ביס" – קוד קופון : RASHLATZ , חל מינימום הזמנה של 120 ₪ או בהתאם לתנאי המסעדה הגבוה מביניהם, הקופון מוגבל ל- 500 המזמינים הראשונים בלבד, מוגבל לשימוש אחד לאדם, מוגבל למשלוחים בלבד,  תקף בכל שעות הפעילות עד לתאריך 8.08.2020 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם, תשלום בכרטיס אשראי בלבד,  לא יינתן עודף על מימוש חלקי, אופן מימוש: יש להוריד את אפליקציית תן ביס ולהזין את קוד הקופון במסך התשלום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות