n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / טיול קל"ב: "סיפורי רחובות" יוצאים לדרך כל יום שישי

טיול קל"ב: "סיפורי רחובות" יוצאים לדרך כל יום שישי

לרגל שנת ה-130, עיריית רחובות והחברה העירונית מזמינות את התושבים לסיורים באתרים הההיסטוריים השונים של העיר, במסגרת פיילוט: "סיפורי רחובות"

קב, בית המועצה והאקליפטוס הישן. באדיבות ארכיון רחובות
רחוב יעקב, בית המועצה והאקליפטוס הישן. באדיבות ארכיון רחובות

במסגרת חגיגות ה-130 לרחובות, עיריית רחובות והחברה העירונית יוצאות בפרויקט חדש  לתושבי העיר: "סיפורי רחובות", ומזמינות את התושבים למסע בנקודות ציון בדברי ימי המושבה רחובות שהוקמה ב-1890.

בכל פינה, רחוב ושכונה בעיר מסתתר לו סיפור על חיי המתיישבים הראשונים במושבה, על הפרדסים הראשונים שנטעו, על חיי החברה והקהילה והניסיונות להפריח את השממה במושבה הצעירה. הסיורים שיתקיימו ברחבי העיר יספרו את סיפורי המתיישבים הראשונים באופן חוויתי, תוך כדי הליכה ברחובות העיר.

במסגרת הפיילוט יתקיימו שישה סיורים רגליים ברחבי העיר, מדי יום שישי במהלך ששת השבועות הקרובים. ביום שישי הבא (כ"ז בסיוון, 19.6) ייצא לדרך הסיור הראשון שיהיה בסימן "לב המושבה".

הסיורים מתאימים לכל תושבי העיר, משפחות צעירות, זוגות ואזרחים ותיקים, וייערכו לפי כל כללי השמירה על הנחיות משרד הבריאות.

סגן ראש העיר, יניב מרקוביץ', מחזיק תיק חזות העיר: "אני מזמין אתכם לגלות את הפינות ההיסטוריות היפות הקיימות בכל רחבי העיר, פינות לידן אנו חולפים בכל יום בדרך לבית הספר, הגן הציבורי והמכולת השכונתית. אני מודה לכל העוסקים במלאכה שעזרו להוציא את הפרויקט הזה לפועל".

הסיורים הינם ללא עלות, אך מותנים בהרשמה מראש בקישור>> bit.ly/3dIvLbH

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות