n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חוף ראשון סגור: "במידה ומתרחצים לא ירצו להתפנות, הם צפויים לקבל קנס"

חוף ראשון סגור: "במידה ומתרחצים לא ירצו להתפנות, הם צפויים לקבל קנס"

 לפני מספר ימים הנחה ראש העיר רז קינסטליך, לסגור את חופי הרחצה וגם היום שב וקרא לתושבים להימנע מלהגיע לאזור. מהחברה לביטחון נמסר כי: "פקחי החברה לביטחון יפזרו את המתרחצים שיגיעו לחוף"

חוף ראשון בשבוע שעבר.. צילום: פרטי
חוף ראשון בשבוע שעבר. צילום: פרטי

אתמול  (שבת) קיים ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, הערכת מצב בחמ״ל העירייה, בהשתתפות ההנהלה הבכירה, נציגי פיקוד העורף ומפקד כיבוי ראשון לציון, טפסר משנה כפיר ביביטקו, וזאת על רקע המטח הכבד לעבר אזור המרכז.   אותרה נפילה אחת באזור התעשייה שורק שגרמה לשריפה באזור. במוקדים נוספים נפלו חלקי יירוט בלבד ולא היו נפגעים.

לפני מספר ימים הנחה קינסטליך, לסגור את חופי הרחצה וגם היום שב וקרא לתושבים להימנע מלהגיע לאזור.

אלי שוורצברג מנהל חוף הים בראשון לציון מספר כי למרות האזהרות הגיעו בשבת כ-600 איש לרצועת חוף הים בראשון לציון, וכי לאחר מטח הטילים לעבר העיר התפזרו המתרחצים מיד: "בשבת רגילה ישנם אלפים שמגיעים לחוף, הפעם הגיעו כ-600 איש, שזה מועט אבל עדין גם המספר הזה לא היה צריך להיות".

"סוכה אחת של מצילים עבדה" מספר תושב שיצא לריצה אתמול בחוף  "הם העירו למתרחצים שיצאו וגם הפיקוח העירוני עבר ודיבר עם אנשים, זה פשוט לא ברור איך אנשים נכנסים לרחצה בחוף, ברגע האמת כולם התפזרו".

עקב המצב הביטחוני לא עובדים שרותי ההצלה, ורק סוכה אחת עובדת במתכונת חירום והמציל מוציא את מי שנכנס לים, ייתר המצילים  נלקחו לתגבור ברובע מערב העיר. מהחברה לביטחון נמסר כי: "פקחי החברה לביטחון יפזרו את המתרחצים שיגיעו לחוף, בנוסף כל העסקים בחוף הים נסגרו בגלל המצב. במידה ומתרחצים לא ירצו להתפנות, הם צפויים לקבל קנס על פי אי קיום לציות הוראת מציל בחוף הים".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ניידת צקלאקה צילום דוברות משטרת ישראל

זה היה מהיר: נעצר חשוד בתקיפת החייל ברמת גן

תפריט נגישות