n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / חדש בראשון לציון: בדיקות קורונה גם ללא הפנייה

חדש בראשון לציון: בדיקות קורונה גם ללא הפנייה

עיריית ראשון לציון הקימה מתחם בדיקות קורונה ללא מרשם והפניה בשיתוף פיקוד העורף. הבדיקות ללא עלות

אילוסטרציה. צילום: איתן אלחדז ברק
אילוסטרציה. צילום: איתן אלחדז ברק

עיריית ראשון לציון רוצה להגביר משמעותית את היקף בדיקות הקורונה על מנת לאתר תושבים חיוביים לנגיף, ובכך לקטוע את שרשרת ההדבקה ולכן הקימה, מתחם בדיקות בהיכל הספורט 'גן נחום'. המתחם נפתח ביום שבת החל מהשעה 13:00 ועד 21:00. ההגעה למתחם היא באופן רגלי, והבדיקות יבוצעו ללא עלות.
היוזמה יוצאת לדרך בשיתוף פיקוד העורף, מד"א והחברה לביטחון. בהמשך השבוע תפרסם העירייה מועדים נוספים לקיום בדיקות בימי חול.

בעירייה מבהירים כי אין להגיע לבדיקה במקרה של סימני מחלה, חום או בעיות נשימה. כמו כן, התשובות יועברו ישירות על ידי קופות החולים. כמו כן,  הבדיקות אינן פוטרות מבידוד ויש לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות בנושא.

את המהלך מוביל מנכ"ל העירייה, דודי גיל, יחד עם גורמי מקצוע עירוניים ופרויקטורית לנושא הקורונה בעירייה, חברת המועצה מיכל קלדרון.
ראש העירייה, רז קינסטליך, מבהיר כי עם סיום החגים וחזרה של עובדים חיוניים נוספים למשק, עלה הצורך להגביר את היקף הבדיקות כדי למנוע מצב של הידבקויות במרחב הציבורי ובמקומות העבודה החיוניים.

מהעירייה נמסר: "אנחנו נחושים לצמצם את התחלואה בעיר, הירידה במספר החולים הפעילים וכן היענות התושבים להנחיות הסגר עשויות לסייע לראשון לציון לשפר עמדתה בתוכנית הרמזור. בעירייה מובילים במקביל מספר פעולות, למשל הקמת מערך מתשאלים אפידמיולוגים, עובדי עירייה, שיתגברו את נציגי משרד הבריאות בתחקור תושבים שנמצאו חיוביים לנגיף. כמו כן, העירייה הקימה קו אדום שבו ניתן למסור דיווחים על הפרות הנחיות משרד הבריאות. כמו כן, ראשון לציון הצטרפה השבוע לתוכנית הארצית "אנשי חיל" שמוביל משרד הבטחון למתן מענה וטיפול בחולים ומבודדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות