n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / אור יהודה: נלחמים בתופעת נסיעת הטרקטרונים הפרועה על הכבישים

אור יהודה: נלחמים בתופעת נסיעת הטרקטרונים הפרועה על הכבישים

זה כבר הפך למכת מדינה- הטרקטרונים שנוסעים במהירות מקסימלית בכבישים. בראשון לציון ועכשיו באור יהודה החלו באכיפה נגדם. ליאת שוחט: "הכלים הללו צריכים להיות מוצאים מהחוק ואסור להשתמש בהם שכן הם מגיעים למהירות גבוהה וגורמים לרכיבה פראית"

הטרקטורון שהורד מהכביש. צילום: דוברות העירייה
צילום ארכיון: דוברות עיריית אור יהודה

בדומה לערים רבות, גם אור יהודה החליטה להוריד את הכפפות במלחמה נגד נהגי הטרקטרונים הנוסעים בצורה פרועה ומסכנת חיים. השבוע הודיעה יחידת השיטור העירוני כי היא החלה באכיפה כנגד הטרקטורונים המסוכנים שנוסעים על הכביש.
ביום שישי האחרון נתפס בגיר שנוסע על הטרקטורון ברחבי אור יהודה. נפתח כנגדו הליך תעבורתי פלילי והוא נחקר על ידי בוחן תנועה. הכלי הוחרם ולא יושב לבעליו.
ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט: "אני שמחה שנמצאה הדרך לקדם אכיפה סביב נושא הכלים המסוכנים הללו שמסכנים בראש ובראשונה את הרוכבים, אבל כמובן את העוברים ושבים. הכלים הללו צריכים להיות מוצאים מהחוק ואסור להשתמש בהם שכן הם מגיעים למהירות גבוהה וגורמים לרכיבה פראית על הכבישים והמדרכות. הנחיתי את יחידת השיטור העירוני לשים דגש על הנושא ולבצע אכיפה בלתי מתפשרת כדי לדאוג לביטחון התושבים".

במשטרה מבהירים כי ההתייחסות מעתה לטרקטורון חשמלי היא כאל כלי רכב ויחולו לגביו החוקים והתקנות שחלים על כל רכב עם מנוע שנע בכביש.

לכן, כתנאי לנסיעה בכביש מחויב הטרקטורון החשמלי בחובת רישוי, חובת ביטוח, והנוהג בו חייב ברישיון נהיגה מתאים. היות וטרקטורונים אלו אינם מורשים על ידי משרד הרישוי ואינם מבוטחים, כל מי שנוהג עליהם עובר על החוק וההתייחסות אליו היא כאל מי שנוהג ללא רישיון וביטוח.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

נתאי_דניאל_כיתה_ו'_מירושלים1

חוה"מ פסח בירושלים 2024

תפריט נגישות