n
דף הבית / חולון / חולון עסקים מומלצים / יש לכם תקלה במערכת האינסטלציה? צריכים אינסטלטור? כל המידע והמחירים

יש לכם תקלה במערכת האינסטלציה? צריכים אינסטלטור? כל המידע והמחירים

צריכים אינסטלטור? מאוד חשוב לבחור את איש המקצוע המתאים לכם. כל המידע על שירותי אינסטלציה בחולון והסביבה בכתבה הבאה

אינסטלטור
צילום: FREEPIK

אם יש לכם תקלת אינסטלציה או שאתם צריכים לשדרג את האינסטלציה הקיימת בביתכם אתם במקום הנכון. כמה יעלה לכם להזמין אינסטלטור, כמה עולה החלפה של צנרת? כמה עולה לפתוח סתימה? כאן תוכלו למצוא כל המידע על שירותי אינסטלציה בחולון והסביבה.

 

איזה שירותים מציע אינסטלטור?

שירותי אינסטלציה בחולון והסביבה הם רחבים ומגוונים, החל מעבודות קטנות מאד כמו תיקון סתימה או החלפת סיפון ועד לעבודות מורכבות כמו החלפת צנרת או מרכזיית מים. כמו שאתם בטח יודעים, הצנרת פרוסה בכל הבית ובסביבתו ואינסטלטורים יוכלו לטפל לכם בבעיות במטבח, בשירותים, במקלחת או בביוב.

 

האם תמיד צריך להזמין אינסטלטור או שאפשר לנסות לתקן עצמאית?

עקרונית, אם אתם מיומנים ובעלי יכולות ישנם מקרים בהם תוכלו לטפל בנושאי אינסטלציה באופן עצמאי. לפעמים אפשר לקרוא להנדימן כללי שיפתור את התקלה, אבל, ברוב המקרים כדי לא להתלכלך בעצמכם וכדי למנוע בעיות בעתיד, הכי בטוח להזמין אינסטלטור מקצועי שיטפל בבעיה ויפתור אותה לאורך זמן.

 

איך בוחרים אינסטלטור?

מכיוון שישנו מגוון מאד גדול של שירותי אינסטלציה בחולון והסביבה חשוב לבחור את איש המקצוע המתאים לכם. כשבוחרים בעל מקצוע מכל סוג תמיד כדאי להסתמך על המלצות של מכרים מסביבתכם עם נסיון קודם עם בעל המקצוע. אם אין לכם אפשרות לקבל המלצה, חפשו אחר אינסטלטורים עם המלצות באינטרנט.

כמה עולים שירותי אינסטלציה בחולון והסביבה?

אם הזמנתם אינסטלטור לחוות דעת מחיר הביקור ללא תיקונים מיוחדים ורכישת רכיבים הביקור יעלה לרוב עד 250 ש"ח. תיקוני סתימות פשוטים בכיור במטבח, בשירותים, באמבטיה או במקלחת יעלו לרוב עד 450 ש"ח לתיקון. אם מדובר בפתיחת סתימה שדורשת ביובית או פתיחת סתימת ביוב חיצוני העלות גבוהה יותר ויכולה להגיע גם ל-850 ש"ח. אם ישנה סתימה שנוצרה מבעיית שורשים, זו העלות הגבוהה ביותר לשירות יכולה להגיע ל-1,800 ש"ח. תיקוני צנרת הם לרוב מורכבים ויקרים יותר. אם לדוגמה צריך לתקן צנרת מתחת לריצוף הקיים העלות יכולה להגיע ל-2,200 ש"ח, תלוי ברוחב הנזק ומורכבות התיקון. אם מדובר בצנרת חיצונית גלויה, העלות היא לרוב לא יותרמ-650 ש"ח. אם תאלצו להחליף את הצנרת לחלוטין, המחיר למטר להחלפת צנרת שאינה גלויה נע בין 900 ש"ח ועד 1,400 ש"ח. אם אתם צריכים לשפר לחץ מים בבית העלות היא לרוב עד 1,000 ש"ח. אם תצטרכו להוסיף נקודת מים חמים וקרים, העלות ללא חציבה של נקודה היא עד 1,300 ש"ח. למעשה רוב השירותים המוענקים על ידי אינסטלטורים נעים במחירים של כמה מאות ש"ח ל-2,500 ש"ח, המחיר משתנה בהתאם למורכבות הטיפול.

 

זקוקים למידע נוסף לגבי שירותי אינסטלציה בחולון והסביבה? דרך האתר אינסטלטורס תוכלו לקבל מידע מקצועי ואמין. אנחנו זמינים עבור קהל הלקוחות שלנו 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לצלצל למספר 050-830-3889 ונשמח להעניק לכם מענה לכל שאלה ואפילו ייעוץ בחינם. כל בעיה, כל תקלה מהקטנה והפשוטה לתיקון ועד המורכבת ביותר, כל בעלי המקצוע תחת קורת גג אחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

young-woman-taking-bath-with-her-favorite-dog-world-dog-love-day-concept

צריכים לטפח את הכלב? מספרת כלבים בחולון בשבילכם!

תפריט נגישות