n
דף הבית / חולון / חולון נדל"ן / במגמת עלייה: כך תבחרו דירה להשקעה בחולון

במגמת עלייה: כך תבחרו דירה להשקעה בחולון

אילו שכונות מציגות את אחוז התשואה הגבוה ביותר, איזה טיפים יסייעו לכם להימנע מביצוע עסקה כושלת, ועל מה חשוב להקפיד טרם הבחירה בנכס המבוקש? מדריך מקוצר עם כל מה שצריך לדעת על בחירת דירות להשקעה בחולון

זמיר נדל"ן
קרדיט תמונה: אתר הבית זמיר נדל"ן

אין עוררין על היותה של חולון כאחת הערים המבוקשות בישראל מבחינה נדל"נית. על פניו יש לה את כל הנתונים הנכונים עבור המשקיע הממוצע – מדובר בעיר הנמצאת בצמיחה עם קרוב ל-200 אלף תושבים (כולל צפי גדילה בשיעור של 25 אחוזים בעשור הקרוב), מחירי הדירות בה נוסקים בשנים האחרונות בקצב מתמיד, יחד עם מקומות תעסוקה רבים שמתווספים למרחב העירוני בזכות כניסתן של חברות הייטק ומפעלים חדשים לעיר, והיד עודנה נטויה.

כל אלו מהווים תמריצים חשובים עבור משקיעים מכל הרמות, הבוחרים בחולון כיעד אטרקטיבי בו יוכלו לאתר דירות להשקעה עם אפשרויות תשואה גבוהות מהממוצע הארצי, ובמחירים מעט יותר שפויים "מהבועה התל-אביבית".

ניתן לציין שורה של שכונות אטרקטיביות, חלקן ותיקות, שהשקעה בהן גם בטווח של 5-10 שנים אחורה, מתבררת כיום כצעד כלכלי נכון המתבטא באחוזי תשואה ניכרים שמספקים למשקיעים כפי שאומרת הקלישאה – "תמורה לאגרה".

דוגמה לשכונות ותיקות וייעודיות לטובת רכישת דירות למכירה בחולון, שזכו לתנופת התחדשות וביקושים מצד משקיעי נדל'ן, הן: אגרובנק, קריית שרת, קריית פנחס איילון. מאידך, אי אפשר להתעלם משכונות חדשות המתאפיינות בבנייה מודרנית אליהן לוטשות עיניים משפחות מרחבי הארץ המבקשות לשפר את איכות המגורים, כמו ח-300, ח-500 ושדרת המגדלים, הנחשבת לדעת רבים כשכונה היוקרתית ביותר בעיר.

בהזדמנות זו נדגיש כי תהליך איתור נכס או דירה להשקעה דורש השקעה כבירה. לא תמיד ניתן לבצע את כלל הבחינות המקדימות, כמו גם את איתור הנכס ברמה הפיזית לבדנו. לכן, על מנת שלא נבצע חלילה שגיאות מהותיות שתפגענה באיכות העסקה שלנו ואף עשויות להכשיל אותן, מומלץ להיעזר כבר בשלב החיפוש ההתחלתי אחר נכס בחברת תיווך בחולון אשר תלווה אתכם יד ביד.

האמור הינו בגדר המלצה בלבד, אך עתיד במקרים רבים לחסוך עבור ציבור המשקיעים עוגמת נפש ניכרת בעתיד.

 

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

בניינים רחוב לילה בניין צילום רועי אסף

7 בניינים חדשים ייבנו בשכונת אגרובנק

תפריט נגישות