n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / למה לעשות דרמה מכל דבר…?

למה לעשות דרמה מכל דבר…?

בפעם השנייה בארבעה ימים, חולוניה מנצחת משחק חוץ קשה בדרמה גדולה. הקורבן הפעם: גלבוע גליל

פרדריק בורדיון סי.ג'יי האריס- צילום לילך וייס מנהלת הליגה
פרדריק בורדיון וסיג'י האריס- צילום: לילך וייס מנהלת הליגה

כמו באיטליה, גם הפעם זה הלך קשה והוכרע בשניות הסיום וכמו באיטליה, הסוף היה מתוק וטוב. הפועל חולון חוזרת מגן נר עם נקמה קטנה וניצחון גדול 82:80, על גלבוע גליל של אבישי גורדון.

כשהוא עדיין ללא מיילס וכמובן גם ללא האוול, סטף דדאס שוב הלך על שינוי בחמישייה ופתח הפעם עם עודד ברנדווין שלא ראה דקת פרקט באיטליה. ההתחלה לא בישרה טובות, גליל הפעילה את הגבוהים שלה במטרה להתיש את הגבוה היחיד של חולון- מקסים דה זאו וברחה ליתרון של 7 נקודות.

דדאס הקפיץ מהספסל את פניני, האריס ובורדיון שעזרו למזער נזקים עד לסיום הרבע שהסתיים בתוצאה 23:18 לאדומים. האריס איפס את היד ברבע השני ויחד עם מגי, הצמד הלוהט של חולוניה מחק את הפער של המקומיים בדרך למהפך ראשון 2:40 לסיום המחצית. גליל איבדה את הראש ומגי חתם רבע נפלא בו קלעה חולון 25 נקודות בדרך ליתרון 43:36.

כריס ג'ונסון, שבלט בעיקר בהגנה במהלך המחצית הראשונה, החל לתרום גם בהתקפה ועזר לחולון לפתוח פער דו ספרתי. הפעם היה זה תורה של גליל לחזור למשחק ועם מספר מהלכים התקפיים יעילים, הצליחו חניכיו של גורדון, להוריד לנקודה אחת בלבד. מקסים דה זאו קלע שלשה גדולה, גליל הגיבה מיד עם אחת משלה והרבע השלישי הסתיים בתוצאה 61:60 לחולון.

כריס ג'ונסון- צילום לילך וייס מנהלת הליגה

ג'ונסון מול פלויד- צילום: לילך וייס מנהלת הליגה

עם פתיחת הרבע האחרון, גליל הפכה את התוצאה ונטלה את ההובלה אך לזמן קצר בלבד. אצל הסגולים התעוררו פרדי בורדיון ומקסים דה זאו שלקחו את העניינים לידיים.

בורדיון היה נקודת האור של הקבוצה בעיקר מקו העונשין. בזמן שכל חבריו צברו ביחד למעלה מ-10 החטאות, בורדיון נשאר קר רוח ודאג שהמשחק לא יברח מהידיים על החטאות מיותרות.

המשחק נשאר צמוד, גליל רדפה וחולון הוליכה ביתרון שנע בין 1-4 נקודות. דקה וחצי לסיום במצב של 79:78, בורדיון קלע עוד שתיים מהקו, יפתח זיו הגיב עם שתיים משלו, חולון יצאה להתקפה והאריס איבד כדור קריטי.

לגליל נותרו 26 שניות לנסות ולנצח את המשחק אבל יפתח זיו דאג לאבד את הכדור למקסים דה זאו שנשלח לקו כשנותרו 2.4 שניות לשחק והלוח הראה 81:80 לחולון. מקסים קלע את הראשונה ובהוראת דדאס החטיא את השנייה בכוונה, בלאקשייר של גליל קפץ על הכדור החוזר ובפעולה הזויה, סימן בידיו לפסק זמן כפי שמקובל ב-N.B.A, אך לא באירופה. המשחק הסתיים וחולון רשמה ניצחון ליגה יוקרתי וגם חשוב מאוד בקרב הצמרת. קלעו: מגי 19, האריס 15, דה זאו 14, בורדיון 13, פניני וג'ונסון 7 כל אחד, ברנדווין 4, וורקמן 3.

מקסים דה זאו ווילי וורקמן- צילום לילך וייס מנהלת הליגה

וורקמן ודה זאו חוגגים- צילום: לילך וייס מנהלת הליגה

השבוע הקרוב הולך להיות עמוס וצפוף במיוחד. הקבוצה תמריא לטורקיה שם תשחק ביום שלישי מול טופאש בורסה במסגרת המחזור השני של 16 הגדולות בליגת האלופות ובסיום, תטוס ישירות למקדוניה שם תפגוש ביום רביעי את קומאנובו למשחק במסגרת הליגה הבלקנית.

יש לשער שבמשחק במקדוניה, דדאס ייתן הרבה יותר דקות מנוחה לשחקנים הבכירים מה שיאפשר דקות משחק רבות לישראלים שבדרך כלל לא זוכים ליותר מידי קרדיט על הפרקט.

  הפועל חולון יוגב אוחיון צילום לילך וייס מנהלת הליגה

עוד ניצחון חוץ גדול לחולוניה- צילום: לילך וייס מנהלת הליגה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

33 (6)

מופע חגיגי פתח את פסטיבל ימי זמר בחולון

תפריט נגישות