n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: סגירת המעגל של פזית עם מחלקת היולדות של וולפסון

חולון: סגירת המעגל של פזית עם מחלקת היולדות של וולפסון

סגירת מעגל: פזית נולדה בנס במרכז הרפואי וולפסון ולאחר 38 שנים חזרה ללידתה השלישית

פזית מלאך יולדות צילום דוברות וולפסון

"זאת לידה שלישית שלי כאן בווולפסון ואני אומרת לך – אני את וולפסון לא מחליפה!" כך מספרת פזית מלאך שסיפור הלידה שלה הוא נס בפני עצמו. פזית נולדה במרכז הרפואי וולפסון בשנת 1984 כפגה במשקל 760 גרם והייתה מאושפזת בפגייה במשך 5 חודשים, אז טופלה פזית במסירות על ידי ד"ר רינה שוחט, רופאה בכירה שכיום מתנדבת בפגייה.

ד"ר ענת אורון מנהלת מחלקת טיפול בילוד: "לזה אנחנו קוראים סגירת מעגל. התרגשנו כל כך לפגוש את פזית מלאך שחזרה אלינו לאחר 38 שנים, הפעם כדי ללדת תינוק בריא ומקסים."

אלא שההתרגשות הייתה גדולה אף יותר כשפזית פגשה בפגיה את ד"ר רינה שוחט שטיפלה בה במסירות בעודה תינוקת. פזית מספרת: "ד"ר שוחט היא הסיבה שבזכותה אני בחיים. היא התקשרה לאמא שלי והן שוחחו ביניהן והעלו זכרונות מהלידה שלי ומהתקופה שלי בפגייה.

אני בוחרת בוולפסון בכל לידה מחדש. הצוותים הרפואיים כאן פשוט מדהימים. החל מהאחיות במחלקת אם ועובר, המיילדות ועד לד"ר ג'וליה ברדה שהיא עבורי מלאכית בפני עצמה. אני מודה להם מקרב לב על הטיפול המסור."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

Clipboard01

כל מה שתושבי חולון צריכים לדעת ולהכין לשעת חירום

תפריט נגישות