n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נעצרו רוכבי אופנוע עם נשק דרוך

חולון: נעצרו רוכבי אופנוע עם נשק דרוך

ערנות המשטרה מנעה ככל הנראה אסון גדול

אקדח נשק צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

אמש (ב') במהלך פעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל בשכונת תל גיבורים בחולון, עצרו השוטרים לבדיקה אופנוע , שהיה בנסיעה ועליו שני רוכבים (19,20 חולון).

במהלך הבדיקה תפסו השוטרים אקדח טעון ודרוך שהיה ברשות החשודים.

החשודים נעצרו והובאו לתחנת המשטרה לצורך חקירתם והבוקר (ג') הם הובאו לדיון בבית המשפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

פעילות יזומה זו של המשטרה , המתבצעת כחלק ממלחמתה בפשיעה החמורה, מצטרפת לשלל פעולות משטרת ישראל אשר נאבקת בנחישות נגד עבירות הנשק, הכל במטרה למנוע פשיעה וטרור ולשמור על שלום הציבור וביטחונו.

מהמשטרה נמסר: "מאז תחילת השנה משטרת ישראל תפסה בכל רחבי הארץ למעלה מ 3,250 פריטי אמל"ח וכלי נשק, עצרה יותר מ 1700 חשודים בגין עבירות אמל"ח ומאות חשודים נוספים בגין עבירות ירי והוגשו מאות כתבי אישום.

יש לזכור כי אמצעי לחימה המוחזקים בניגוד לחוק משמשים לא אחת עבריינים, כנופיות וארגוני פשיעה, זאת בעיקר על רקע סכסוכים וחיסולי חשבונות מקומיים, אך לא רק. אמצעי לחימה אלו משמשים גם לביצוע פיגועים, פשעים חמורים ולאירועי אלימות קשים".

אקדח נשק צילום דוברות משטרת ישראל

האקדח הדרוך שנתפס. צילום: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות