n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: נהרסה כלבייה שנבנתה באופן לא חוקי

חולון: נהרסה כלבייה שנבנתה באופן לא חוקי

שני סגני מנהל המחלקה לפיקוח על הבנייה שטיפלו בנושא היו נתונים תחת איומים והוצמדה להם אבטחה אישית במשך מספר חודשים

הריסת מבנה לא חוקי צילום עיריית חולון

בליווי של שוטרי יס"מ, ביצעה השבוע עיריית חולון הריסה של מבנה שהוקם בניגוד לחוק למטרת כלבייה ברחוב המנור באזור התעשייה. בעל הכלבייה נמצא במעצר והכלבים שהיו במקום פונו.

כלבייה מבנה לא חוקי צילום עיריית חולון

בחודש אפריל השנה גילה רחפן של הפיקוח העירוני בנייה חדשה באזור התעשייה ולאחר בדיקה על ידי מפקח מחלקת הפיקוח על הבנייה התברר, כי בסמוך לרחוב המנור גודר שטח חולי ובמקום מתבצעת בניית כלבייה ללא היתר.

יצוין, כי הכלבייה נבנתה במתחם של עסק פרטי, שבנוי ברובו ללא היתר ואשר כבר היה מצוי בהליך חקירה מתקדם. לאחר סיורים שנעשו במקום בסיוע רחפן הפיקוח העירוני, ועם השלמת הליך החקירה, הוציאה מחלקת הפיקוח על הבנייה צו הריסה מנהלי להריסת הכלבייה.

יצוין, כי במהלך הטיפול בצו ההריסה נתקבלו איומים קשים כנגד שני מפקחי הבנייה, שטיפלו בעבירות במתחם ובצו ההריסה, שהביאו בהוראת משטרת ישראל למתן ליווי אבטחה צמודה 24/7 לכל אחד ממפקחי הבנייה, כולל בביתם, למשך תקופה של כ- 4 חודשים.

מבנה לא חוקי מנוף הריסה צילום עיריית חולון

כמו כן, גם המפקח עירוני אוים על ידי הבעלים שבנה את הכלבייה. במקביל, הוגשה על ידי בעל הכלבייה בקשה לעיכוב הליך צו הריסה שטופל על ידי התביעה העירונית.

מחשש לצער בעלי חיים, ביצעו השירות הווטרינרי של עירית חולון ויחידת הפיצו"ח של משרד החקלאות כמה ביקורות בכלבייה ואותרו כ- 10 כלבים מסוג רועים אסיאתיים. הבעלים חויב לחסנם בחיסון לכלבת והכלבים פונו מהמקום.

ראש העיר מוטי ששון: "התגובה המהירה והאסרטיבית של העירייה לטיפול בבנייה בלתי חוקית תימשך והאיומים כנגד עובדי ציבור מסורים לא ירפו את ידינו בשמירה על החוק ועל הסדר הציבורי.

אנו נמשיך ונגלה אפס סובלנות כלפי אלימות כנגד עובדי ציבור והם ימשיכו לעשות את עבודתם ללא פשרות".

  טרקטור מבנה לא חוקי צילום עיריית חולון

צילומים: עיריית חולון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240419-WA0016

שריפה ותאונה קשה הלילה בחולון

תפריט נגישות