n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: מעל אלף איש הגיעו להפגנה למען פתיחת חדרי הכושר והבריכות

חולון: מעל אלף איש הגיעו להפגנה למען פתיחת חדרי הכושר והבריכות

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, מובילת המאבק: "אני לא מבינה איך הם לא מוצאים לנכון לשבת עם פורום חדרי הכושר למציאת מתווה לפתיחה מחודשת"

הפגנת ענף חדרי הכושר והבריכות בחולון. צילום: דרור אורפז
הפגנת ענף חדרי הכושר והבריכות בחולון. צילום: דרור אורפז

אתמול בערב הגיעו מעל ל-1,000 מפגינים לרחוב ירושלים פינת להב ליד מרכז עזריאלי בעיר, כדי למחות על אי פתיחת חדרי הכושר והבריכות. להפגנה הגיעו גם: קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, וסטלה וינשטיין, הבעלים של רשת מכוני הכושר 'לזוז' מובילות המאבק לפתיחת חדרי הכושר, בעלי חדרי כושר וסטודיו, מנהלי בריכות, מאמני כושר ומתאמנים מרחבי הארץ. כמו כן, הגיעו לתמוך במפגינים חברי הכנסת יואל רזבוזוב, עידן רול שקראו לראש הממשלה ושר הבריאות לפתוח לאלתר את חדרי הכושר שנשארו סגורים עד כה רק בגלל שיקולים פוליטיים לטענתם.

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, מובילת המאבק לפתיחת חדרי הכושר אמרה בהפגנה: "לצערי למרות שאני מכבדת את השליחות הציבורית של משרד הבריאות אני לא מבינה איך הם לא מוצאים לנכון לשבת עם פורום חדרי הכושר למציאת מתווה לפתיחה מחודשת של חדרי הכושר, לכן החלטנו עבור בריאות המנויים של קבוצת הולמס פלייס לצאת להפגנה הזאת ולצעוק את זעקתם.

בשבועות האחרונים קיבלנו אלפי פניות מחברי מועדון המבקשים להחזיר את פעילות חדרי הכושר בדחיפות. הם מעידים בפנינו על השמנה דיכאון וירידה בכושר הגופני ופשוט מתחננים שנפתח מחדש את חדרי הכושר והבריכות על מנת שהם יוכלו לחזור לשגרת חיים בריאה. לצערי אין כל הגיון בדרך קבלת ההחלטות של משרד הבריאות שמסרב להבין שחדרי הכושר והבריכות הם מקומות שמסייעים לבריאות הציבור, מה גם שכמות הנדבקים בחדרי הכושר היא אפסית ובבריכות היא לא קיימת בכלל.אני קוראת לראש הממשלה ושר הבריאות לקבל את ההחלטה ההגיונית והמתבקשת להיפגש עמנו באופן מיידי על מנת לסכם על מתווה לפתיחת חדרי הכושר והבריכות לאלתר למען בריאותם של 1.5 מיליון ישראלים שעבורם אנו מפגינים היום".

בסוף ההפגנה המפגינים ירדו לכביש וחסמו את הכבישים סביב צומת הרחובות שד' ירושלים והלהב בעיר, כשחלקם עושים תרגילי כושר על הכביש. לאחר מכן המפגינים שרפו ציוד חדר כושר ואביזרי כושר כאות מחאה על כך שחדרי הכושר והבריכות עדיין סגורים.

צילום: דרור אורפז
צילום: דרור אורפז

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות