n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: ממחזרים וזוכים

חולון: ממחזרים וזוכים

הפנינג מחזור נושא פרסים לכל המשפחה יתקיים בגנים ציבוריים בעיר

פעולות הסברה – מחזור פח כתום צילום עיריית חולון
פעולות הסברה בנושא המחזור- צילום: עיריית חולון

מחלקת המחזור בעיריית חולון בשיתוף עם תאגיד מחזור האריזות "תמיר" יקיימו ביום חמישי בשבוע הבא, 10.6.21, הפנינג מחזור נושא פרסים לכל המשפחה – "דדי בדרכים-ממחזרים וזוכים".

האירוע יתקיים בשני גנים ציבוריים ברחבי העיר:

בשעות 18:00-16:30 בגן רוסתוולי (רח' קדושי קהיר, בשכונת נאות רחל)

בשעות 19:30-18:00 במתחם גני הסיפור ברח' מוטה גור (בשכונת קריית אילון)

בתוכנית: מופע להטוטני מחזור, הצגת ילדים "עץ הבית של ג'יני ג'י" ועוד.

התושבים מוזמנים להביא עמם 5 אריזות ריקות לפחות, שמיועדות למחזור בפח הכתום (פלסטיק, מתכת, קרטוני משקה), למלא את קרון המחזור שיוצב במקום, לזכות בהפתעות ובפינוקים וכמובן לעזור לסביבה!

ראש העיר מוטי ששון: "חולון, עיר הילדים, היא עיר בריאה ומקיימת, שמקדמת את נושא איכות הסביבה, בין היתר, באמצעות מחזור פסולת. מחזור נכון של מוצרים והפרדה למיכלים המתאימים משפרים את איכות החיים של כולנו ומסייעים לנו לחיות בחולון נקייה, נעימה וירוקה יותר. מהפכת מחזור אמיתית תתאפשר רק באמצעות לקיחת אחריות אישית ומתן דוגמה לאחרים, ואני קורא לכל תושבי חולון לשנות את הרגלי הצריכה, להרבות בשימוש חוזר, להפריד פסולת ולמחזרה". 

מנכ"ל "תמיר", רני איידלר: "הפרדת פסולת לפח הכתום היא מאמץ קטן של כולנו שיש לו תרומה עצומה לסביבה. אני מזמין את תושבי חולון לבוא לפעילויות המהנות שיתקיימו ליד הבית ולהצטרף למהפכת המחזור בישראל".

בכל יום מיוצרות בישראל מיליוני אריזות שעשויות מחומרים בלתי מתכלים, אך ניתנים למחזור. הפח הכתום מיועד לאיסוף אריזות ריקות, שיועברו למחזור, דוגמת: אריזות פלסטיק לסוגיהן, מעדני חלב, שקיות חטיפים, שקיות ניילון, קופסאות שימורים, מזון לתינוקות, מוצרי היגיינה וטיפוח, תרסיסים, קרטוני משקה, מיכלים של מוצרי ניקיון ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות