n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: דיירי בניין ברחוב סרלין פונו מחשש לקריסה!

חולון: דיירי בניין ברחוב סרלין פונו מחשש לקריסה!

16 משפחות מבניין ברחוב סרלין, נשארו ברגע אחד בלי קורת גג אחרי שבהוראת צוותי כבאות והצלה, הם פונו מהמבנה מחשש לקריסה

רחוב אמבולנס צילום רועי אסף

עבור 16 משפחות בבניין מספר 36-38 ברחוב סרלין, השנה החדשה החלה ברגל שמאל. ביום שבת בבוקר, התקבלה במוקד 102 במחוז דן הודעה על חשש לחיי אדם. בהמשך, גם נאמר ששעה קודם לכן, נשמע רעש של ״פיצוץ״ בבניין.

בניין רחוב צילום דוברות כבאות והצלה בניין מזגן צילום דוברות כבאות והצלה

צוותי לוחמי אש מתחנת חולון בפיקודו של רשף יוני בוצ'קובסקי, הגיעו למקום והבחינו בסדקים שנוצרו בבניין. בנוסף דיירים בבניין שניסו לצאת מהבתים דיווחו כי הם אינם יכולים לפתוח את הדלת. לוחמי האש סייעו בחילוץ דיירי הבניין, ובהערכת מצב מהירה הכריזו על הבניין כמסוכן ופינו אותו מכל יושביו.

בניין דלת קריסה סדקים צילום דוברות כבאות והצלה בניין סדקים קריסה צילום דוברות כבאות והצלה

מהנדס תורן של העירייה אשר הגיע אל המקום והמליץ על פינוי הדיירים מהבניין בטענה כי יש סכנת קריסה וודאית. בעקבות כך נאסר על הדיירים להתקרב לבניין. כוחות משטרה שהיו במקום, דאגו לסגור את ציר התנועה מרחוב מקווה ישראל עד סוקולוב. למקום הגיעה חברת אבטחה והמשטרה המשיכה בפינוי צירים.

בניין הרוס קריסה צילום דוברות כבאות והצלה בניין קריסה צילום דוברות כבאות והצלה

הדיירים ההמומים, קיבלו הודעה שהם לא מורשים לחזור אל בתיהם עד להודעה חדשה והחלו לחפש פתרונות דיור מידיים. מדירות מסוימות בבניין הותר לפנות, בליווי משטרה ואנשי המקצוע, מספר חפצים קריטיים ותרופות מצילות חיים וגם העירייה נכנסה לתמונה עם פתרון זמני למשפחות שהיו זקוקות לקורת גג. אגף הביטחון והחירום טיפל בפתיחת מתקן קליטה בבית ספר עבור מי שנזקק לכך ומספר משפחות שהו במהלך הלילה במקלט המאולתר.

בניין קריסה סדקים צילום דוברות כבאות והצלה אמבולנס רחוב צילום רועי אסף

במקביל לעזרה מהעירייה, נרתמו תושבי חולון להושיט יד למשפחות שנותרו ברגע אחד חסרי בית, ודרך הרשתות החברתיות הציעו לארח את מי שמעוניין, עד אשר יוכלו לשוב אל בתיהם, אם בכלל. נכון לעכשיו, לא ברור אם הבניין זקוק לשיפוץ נרחב שבסופו יוכלו הדיירים לשוב אל בתיהם, או שיאלצו להרוס אותו לגמרי.

חנייה בניין סדקים קריסה צילום דוברות כבאות והצלה סרלין חולון צילום דוברות כבאות והצלה

צילומים: דוברות כבאות והצלה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-14 at 10.01.45

מי מטפל במטפלים?

תפריט נגישות