n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בת 7, התעקשה לתרום שיער לילדים חולי סרטן

חולון: בת 7, התעקשה לתרום שיער לילדים חולי סרטן

אריאל מנדל, בת 7 מחולון, לא ויתרה עד שאמה לקחה אותה לתרום את שיערה דרך עמותת זיכרון מנחם עבור ילדים חולי סרטן

אריאל מנדל תרומת שיער- צילום פרטי12

אריאל, הלומדת בכיתה א'1 בבית הספר שער האריות בקריית שרת בחולון, נחשפה לנושא תרומת השיער דרך כתבה שראתה במקרה בטלוויזיה ובהחלטה בוגרת ואצילית החליטה שהיא רוצה לתרום את שיערה הארוך והיפה למען אלו שזקוקים לו יותר מכל, ילדים חולי סרטן.

היא ביקשה מהאם ליאת, שתיקח אותה להסתפר, אך האמא חששה ולא מיהרה לבצע את בקשתה של אריאל. מספרת ליאת: "היה לי חשוב שהיא תבין ולא תתחרט ולכן העדפתי לחכות קצת, היא לא ויתרה ואחת לכמה ימים ביקשה שאקח אותה, שראיתי שהיא ממש בעניין לקחתי אותה למספרה, עשו לה צמה ארוכה ושגזרו לה אותה היא ממש התרגשה והייתה מאושרת".

"פחדתי שלאחר מעשה היא תתחרט" ממשיכה ליאת, "אבל ממש לא, היא לא הפסיקה לחייך וביקשה שנודיע לכל המשפחה. אני בטוחה שבגילה, היא לא ממש מבינה את המעשה המדהים שהיא עשתה אבל כיף לדעת שערכים של נתינה ואהבת הזולת נטועים בה כבר מגילה".

עכשיו נשאר לקוות שעוד ילדים והורים, ילכו בעקבות אריאל וליאת ויוותרו על השיער שייצמח מחדש, בשביל לעשות ילדים נוספים מאושרים.

אריאל מנדל תרומת שיער- צילום פרטי אריאל מנדל תרומת שיער- צילום פרטי1

אריאל מנדל והצמה שנתרמה- צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-22 at 18.44.41_3e347331

ערב פסח: המכתב של ראש עיריית בת ים למשפחות השכולות

תפריט נגישות