n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: במד"א נפרדים מסולי מזרחי

חולון: במד"א נפרדים מסולי מזרחי

המתנדבת המסורה, הלכה לעולמה בשבוע שעבר בגיל 71 אחרי מאבק ממושך במחלה קשה

סולי מזרחי זל 1 צילום דוברות מדא

סולי, תושבת חולון, הייתה פעילה חברתית ותיקה אשר סייעה רבות במהלך השנים לנזקקים, בני נוער, ניצולי שואה וקשישים. היא התנדבה במד"א במשך שנים רבות ושימשה כחובשת רפואת חירום בתחנת מד"א בעיר. סולי נפטרה ביום הולדתה ה-71 כשהיא מותירה אחריה בעל, חמישה ילדים, 19 נכדים ושתי נינות.

אילן טלר, אחראי מתנדבים בתחנת מד"א חולון: "סולי ז"ל הייתה אישה שכל פועלה נע סביב נתינה והתנדבות למען החברה. בנוסף להתנדבות רבת השנים שלה במגן דוד אדום היא סייעה לנזקקים, לקשישים, לבני נוער, לניצולי שואה ולכל אחד שנתקל בדרכה וביקש עזרה.

סולי סייעה בחלוקת אוכל על בסיס שבועי לנזקקים בעיר ודאגה לרבים לציוד חם בחורף. כמה שעות לאחר שהשתחררה מהאשפוז האחרון שלה בבית החולים – היא כבר רצה לסייע לאנשים בחלוקת מזון.

לאחר שסולי חלתה היא הקימה עמותה להתמודדות עם המחלה, במסגרתה עזרה לחולים אחרים וחיבקה אותם. מותה הוא אבדה גדולה למשפחת מד"א. היא עשתה כל שביכולתה וסייעה לכולם סביב השעון. היא חסרה לנו מאוד".

חובשת רפואת חירום במד"א עדי ירושלמי, חברתה של סולי, ספדה לה: "סולי ואני היינו חברות טובות במשך 35 שנים. אין נושא חברתי שהיא לא נגעה בו למען הקהילה. היא עזרה לכולם, מתי שאפשר ולמי שניתן.

מי שהיה חסר לו משהו – ידע שאליה אפשר לפנות. קשה מאוד להיפרד מחברה כל כך ותיקה וקרובה, היא כבר חסרה לי ואני מתגעגעת אליה מאוד. אנחנו עדיין לא מבינים את גודל האובדן וזו ממש טרגדיה".

מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר: "מרחב איילון מרכין את ראשו על אובדנה של סולי מזרחי ז"ל, מתנדבת מסורה וותיקה שהקדישה שעות רבות מחיה לתרומה ועזרה לטובת הזולת. הכרתי את סולי שנים רבות וטוב הלב שלה נגע בכולנו.

גם כאשר היא לא יכלה להתנדב ולתרום ממרצה באמבולנסים היא עשתה מעל ומעבר על מנת לתרום בתחנות המרחב בלוגיסטיקה ובסיוע למתנדבים ולעובדים. היא חסרה לכולנו. יהי זכרה ברוך"

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "חוזקו של ארגון מגן דוד אדום נמדד בהון האנושי המרכיב אותו וסולי ז"ל שהייתה מתנדבת מד"א למופת ופעילה חברתית יוצאת דופן היוותה דוגמא לכך. למרות מחלתה הקשה, המשיכה סולי ז"ל לפעול למען האחר בכל מקום ודרך בה מצאה לנכון. יהי זכרה ברוך. היא תחסר לכולנו".

סולי מזרחי זל – צילום דוברות מדא

סולי מזרחי ז"ל- צילום: דוברות מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-24 at 18.20.01_d1a27e48

ראשון לציון: מי ראה את ציונה?

תפריט נגישות