n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / הלב הסגול: המבול חזר

הלב הסגול: המבול חזר

רגע לפני משחק העונה מול שטרסבורג, הסגולים הזכירו את קבוצת הצלפים של דדאס עם 20 שלשות על הראש של הרצליה

הפועל חולון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה
גשם סגול- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

הלב הסגול

זאת לא הייתה סגירת מעגל, לא נקמה ולא שום דבר שבאמת יגרום לנו לשכוח את מה שהרצליה עשתה לנו בחצי גמר הגביע, אבל כן, היה פה תיקון. היינו צריכים את הניצחון הזה גם בשביל הטבלה אבל גם בשביל להרגיע את הנפש ולזכור שלמרות הכל אנחנו קבוצה טובה, אולי אפילו טובה יותר מהרצליה

הגעתי למתנ"ס של מחזיקת הגביע, עם הרגשה שאף אחד לא יבכה אם לא נצא עם ניצחון, בדיוק כמו שקרה בכפר בלום לפני שבוע, ולא אהבתי את ההרגשה הזאת. לשמחתי, הפעם הסגולים הגיעו למשחק מול זאת שרמסה אותם בגביע וכנראה שזה השפיע על כל מיני אזורים במוח.

מנקו התחיל את החגיגה כבר בזריקה הראשונה ומשם זה הלך והשתפר. מגי וסמית הצטרפו למטח המדויק מחוץ לקשת אבל את התרומה הגדולה באמת, קיבלנו מהספסל עם דלטון שמתחיל להכנס לעניינים, עומר טל שחזר מפציעה של שבוע והכי חשוב ומשמח- הקפטן שקיבל את הידית בחזרה וקבר 14 נקודות.

היידן דלטון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

משחק טוב- היידן דלטון. צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

להרצליה לא היה שום סיכוי מול 20 שלשות, וגם כשהם קצת הורידו את ההפרש, אף אחד לא באמת דאג שהמשחק הזה יברח לנו מהידיים. חולוניה שהשנה לא נחשבת לקבוצת התקפה מי יודע מה, הזכירה בהרצליה את הקבוצה של שנה שעברה שבכל הזדמנות הפגיזה מחוץ לקשת ואנחנו נהנינו כמעט מכל רגע.

מגי חתם את תוצאת המשחק עם דאנק שגרם לכולנו לתפוס את הראש ולשמוח שהפעם זה נגמר כשהוא על הרגליים ולא על הגב נאנק מכאבים. לצערנו, מי שלא סיים את המשחק על הרגליים היה כריס ג'ונסון שכמו תמיד נתן הכל על המגרש והפעם זה עלה לו בפציעה ששלחה אותו לבדיקה בבית החולים בתקווה שעד רביעי הוא יחזור לעצמו ואלינו.

טיירוס מגי הפועל חולון צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

דאנק מטורף לסיום, מגי- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

הליגה הסדירה הסתיימה, אנחנו עם הפנים אל השלב הבא ומי שכנראה תחכה לנו במשחק הראשון של הבית העליון, היא לא אחרת מאשר אותה הרצליה. אבל עוד לפני המחשבות על המשך המשחקים המקומיים, יש לנו צרפתים על הראש שרוצים בדיוק כמונו להמשיך לשלב הבא בספרד. המגרש צפוי להיות מלא ואם השחקנים שלנו ישמרו על כושר הקליעה של השבועות האחרונים, אני לא רואה אף צרפתי שייצא עם חיוך מההיכל הסגול ביום רביעי.

  הפועל חולון 1 צילום לירון מולדובן מנהלת הליגה

ועכשיו, שטרסבורג! חולוניה חוגגת בהרצליה- צילום: לירון מולדובן, מנהלת הליגה

סגול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240422-WA0006

ערב פסח: בחולון מחכים לשובם של החטופים

תפריט נגישות