n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / אות הצטיינות ארצי הוענק לאחות הראשית נאווה גרשון מ'וולפסון'

אות הצטיינות ארצי הוענק לאחות הראשית נאווה גרשון מ'וולפסון'

מנכ"לית ביה"ח וולפסון, ד"ר ענת אנגל: "נאווה מייצגת את הנשמה היתרה שלנו. בפעילותה היא שותפה לתיקון עולם ומהווה מודל לחיקוי"

האחות נאוה גרשון ביחד אורנה צבי, מנהלת הסיעוד בוולפסון ודוקטור ענת אנגל, מנכלית המרכז הרפואי וולפסון1

בטקס הוקרה לאחיות ולאחים המצטיינים לשנת 2020 של משרד הבריאות, הוענק היום לנאווה גרשון, האחות האחראית במחלקה לכירורגית ילדים במרכז הרפואי 'וולפסון', אות הצטיינות ארצי. האות, הוענק לה הודות לפעילותה בת שלושת העשורים בביה"ח, במהלכן היא פועלת למען ילדי ישראל והעולם, בין היתר גם במסגרת עמותת "הצל ליבו של ילד".

הטקס נערך היום (שלישי, 12 מאי) בנוכחות נשיא המדינה; ראובן ריבלין, ראש הממשלה; בנימין נתניהו, שר הבריאות; יעקב ליצמן, מנכ"ל משרד הבריאות; משה בר סימן טוב ויו"ר הסתדרות האחים והאחיות; אילנה כהן. במעמד קבלת הפרס, צוין כי הוא הוענק לנאווה גרשון מביה"ח וולפסון "לאור פעילותה רבת השנים,
הנובעת מתוך תחושת שליחות ומחוייבות לקידום העשייה הסיעודית למען ילדים חולי לב בישראל, ולמען ילדים המוטסים לארץ ממדינות העולם השלישי".

מדובר בילדים המובאים לארץ על ידי עמותת "הצל ליבו של ילד"; ילדים המתמודדים עם מחלות-לב שונות, הזקוקים לניתוח-לב מציל חיים, כאשר הם מתאפיינים בריבוי צרכים טיפוליים, קשיים רגשיים ובדידות חברתית.

נאוה גרשון, אחות אחראית מחלקת כירורגיה ילדים: "לכל ילד בעולם מגיעה הזכות לקבלת טיפול רפואי, ולחיות את שגרת חייו כילד.
אני שמחה מאוד להיות שותפה לעשייה של הענקת טיפול לחלק גדול מהילדים הללו. אני מקדישה את הפרס הזה, היום, לאחיות ולאחים שבחרו בעיסוק בתחום המקצועי של ניתוחי לב ילדים כקריירת חיים, אשר נמצאים בחזית ופועלים לטיפול בילדים לאחר ניתוח מורכב, עד לשחרורם לארצם ולביתם, לחיק משפחתם".

ד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי 'וולפסון': "נאווה מייצגת את הנשמה היתרה של המרכז הרפואי וולפסון. בפעילותה למען ילדי ישראל ולמען ילדם בכל העולם. היא עושה תיקון עולם פשוטו כמשמעו – עושה את העולם שלנו לטוב יותר. עשייתה המקצועית המצוינת, האנושיות שבה שמתבטאת כלפי כל אדם בו היא נוגעת,
מהווים מודל לחיקוי לדמות אנשי הצוות הרפואי שאנו פוגשים בוולפסון".

פרופסור אריה שכנר, נשיא עמותת "הצל ליבו של ילד": "נאווה היא אחד מעמודי התווך של עמותת הצל ליבו של ילד. היא מתנדבת בעמותה כבר למעלה מעשרים שנה, לוקחת חלק בפעילות מצילת חיים בישראל ובכל קצוות תבל, במהלך משלחות רפואיות, מטפלת במסירות אין קץ בילדים, ללא קשר למוצאם, צבע עורם או דתם. אנו גאים בנאווה ומודים לה מקרב לב".

האחות נאוה גרשון ביחד אורנה צבי, מנהלת הסיעוד בוולפסון ודוקטור ענת אנגל, מנכלית המרכז הרפואי וולפסון

האחות נאוה גרשון ביחד אורנה צבי, מנהלת הסיעוד בוולפסון וד"ר ענת אנגל, מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון – צילום: דוברות וולפסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות