n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: כיתות א'-ד' ילמדו 5 ימים בבית הספר

חולון: כיתות א'-ד' ילמדו 5 ימים בבית הספר

בניגוד לרוב המדינה, בחולון הוחלט להקצות תקציב ולאפשר לתלמידים הצעירים שבוע לימודים מלא כמעט לגמרי. גם תנועות הנוער חוזרות לפעילות

ילדים תלמידים בית ספר כיתה צילום עיריית חולון

ראש העיר מוטי ששון, הסביר את ההחלטה: ״הקשבתי קשב רב לקולות השונים והחלטתי להקצות את המשאבים הנדרשים כדי לאפשר 5 ימי לימוד בשבוע לכיתות א'-ב' בדומה לכיתות ג'-ד'.

בנוסף, כתות ה'-ו' יגיעו פעמיים בשבוע לשעה וחצי להפוגה חברתית מהלימודים ומהמפגשים דרך המסכים. מדריכי רשת קהילה ופנאי ישלימו את כוח האדם החסר ובתי הספר יוכלו להשתמש במרחבים הציבוריים על פי הצורך״. ההסדר הנוכחי יתקיים למשך שבועיים, אז תבחן המדינה שוב את הנושא כולו ויוחלט על ההמשך.
בית ספר משה הס צילום עיריית חולון
בית הספר משה הס- צילומים: עיריית חולון

במקביל, החליט ראש העיר מוטי ששון לקבל את המלצת ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ולהחזיר לפעילות גם את התנועות וארגוני הנוער שפועלים בעיר.

ההחלטה התקבלה מתוך הבנה, שהילדים ובני הנוער זקוקים לתקשורת בין אישית ולתהליכי חברות וכי חייבים למלא את החוסר ולהעניק להם  חוויה חברתית משלימה שיוצאת מגבולות המסך.

החזרה לפעילות תיעשה תוך שמירה על הכללים ועל פי מתווה משרד הבריאות בקבוצות קטנות של עד 20 בשטח פתוח ו- 10 במבנה.   

בעיר חולון פועלות 7 תנועות נוער, 11 ארגוני נוער ותנועת נוער עירוני הכוללים למעלה מ- 6,000 ילדים ובני נוער מכלל בתי הספר. יצוין, כי בכל התקופה האחרונה לקחו בני הנוער בתנועות ובארגונים חלק נכבד בהתנדבויות בעיר, כגון: איסוף מזון, הסברה לתושבים על ההנחיות, שיחות עם קשישים, סיוע במועדוניות לילדי הצוותים הרפואיים וצוותי החינוך, פעילויות הפגה לתושבים ולבני נוער וילדים מבודדים ועוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות