n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: הזמר תמיר גל נעצר כשברכבו נתפסו 101 גרם קוקאין

חולון: הזמר תמיר גל נעצר כשברכבו נתפסו 101 גרם קוקאין

גל, נעצר עם חשוד נוסף בזמן שנסעו ברכבו בחולון

תמיר גל- צילום רועי אסף

בלשי ימ״ר ת״א אשר היו ביום ראשון בפעילות מבצעית יזומה, עצרו 2 חשודים ( 52, חולון) (43, יפו), אשר נסעו ברכב בחולון וברשותם סמים מסוכנים מסוג קוקאין במשקל של 101 גרם. אחד החשודים הוא הזמר הים תיכוני תושב חולון, תמיר גל.

מדובר בכמות סמים היכולה לשמש ללמעלה מ-300 מנות סם, בשווי מכירה של עשרות אלפי שקלים. העצורים, הובאו לבית משפט השלום בתל אביב, שם ביקשה המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרם. החקירה נמשכת.

כבר 30 שנים שגל, נחשב לאחד הזמרים האהובים בתחום ואחד הבודדים שמתקבל בחום ואהבה גם במגזר הערבי. הוא מרבה להופיע גם בישובים שזמרים אחרים כלל לא היו חושבים להתקרב אליהם.

הזמר שנולד לאם יהודיה ואב דרוזי, הפך לאחד המצליחים וממובילי תור הזהב של המוזיקה המזרחית ה"כבדה" בשנות ה-90 עם קולו הייחודי. סיפור חייו על אחותו סיגל ז"ל שנרצחה, ועליה גם כתב את להיטו הגדול "שלום סיגל", ריגש את כולם והצלחתו הגיעה למרות התעלמות כלי התקשורת המסורתיים, משיריו.

מעריציו מתקשים להאמין שגל מעורב בסחר כפי שטוענת המשטרה ומאמינים שבקרוב הוא ייצא מהסיפור ויחזור להופיע בפניהם.

תמיר גל צילום רועי אסף

גל בראיון ברדיו, אהוב גם במגזר הערבי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תג יחידה צילום דוברות עיריית חולון

שי לפסח לחיילי חולון

תפריט נגישות