n
דף הבית / חולון / צרכנות חולון / כך תאתרו את האינסטלטור המושלם

כך תאתרו את האינסטלטור המושלם

מחפשים אינסטלטור בחולון ומתלבטים בין מספר בעלי מקצוע? קבלו את המדריך השלם לבחירת האינסטלטור המושלם

אינסטלטור
צילום: shutterstock

בכל רחבי בת ים וחולון, פועלים כיום עשרות אינסטלטורים מצוינים, שמספקים שירות לעילא ולעילא. הואיל וכך הם פני הדברים, נכון להיום אין דבר פשוט יותר מלאתר אינסטלטור בחולון או בת ים, שישמח להגיע אליכם ולפתור את בעיית הצנרת במהירות, ביעילות ומבלי "לקרוע" אתכם במחיר. 

מצד שני, כיוון שהמבחר מסנוור, הבחירה לא פשוטה כלל וכלל. מעבר לכך, אין כל רע באינסטלטור שמספק שירות לא רע, אך גם אין באמת סיבה שתתפשרו על פחות מהטוב ביותר. לפיכך הגיע הזמן לשפוך אור על כל מה שחשוב לשים לב אליו, כשבאים לבחור את ה-אינסטלטור המושלם. 

אזור הפעילות 

השלב הראשון בתהליך האיתור של האינסטלטור המושלם, כולל איסוף המלצות מחברים ובני משפחה. מה שחשוב להקפיד עליו בשלב הראשוני הזה, הוא לאסוף המלצות אך ורק מאלו המתגוררים באזור חולון ובת ים. זאת כיוון שגם אם הדוד מעפולה ימליץ לכם בחום על האינסטלטור ששיפץ לו את חדר האמבטיה, רוב הסיכויים שהמידע לא יועיל לכם במיוחד אם אותו בעל מקצוע לא מספק שירות באזור המרכז. לכן ההמלצה הראשונה היא לפסול מראש אינסטלטורים שלא מספקים שירות באזור המגורים שלכם.

תחומי המומחיות 

רוב האינסטלטורים מסוגלים לתקן ללא שום בעיה תקלות אינסטלציה כמו דליפה באסלה, סתימה בכיור או פיצוץ בצנרת הביתית. תקלות מורכבות יותר, דורשות מומחיות מיוחדת וציוד ייעודי, שלא כל אינסטלטור בחולון מחזיק בהכרח. למעשה גם כשמדובר בתחום התמחות שלא מהווה את מנת חלקו של כל אינסטלטור באשר הוא, ישנם הבדלים משמעותיים בין אנשי המקצוע השונים. 

אם למשל מדובר באיתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית, יש הבדל משמעותי בין אינסטלטור בחולון שמציע שירותים בתחום זה המצויד במצלמה פשוטה ולא מחזיק בניסיון רב במיוחד, לבין אינסטלטור המצויד במצלמה מתקדמת ואיכותית, המחזיק בניסיון של יותר מעשור בתחום. 

ההמלצה בהקשר הזה היא לתת עדיפות לאינסטלטורים המציעים מגוון רחב ככול האפשר של שירותים ובנוסף לכך, מחזיקים בניסיון רב בביצוע העבודות השונות. וכל המרבה, הרי זה משובח. 

רמת הזמינות 

בדיוק כפי שלא כל האינסטלטורים מתמחים בטיפול בכל סוגי התקלות, כך גם לא כל האינסטלטורים מספקים שירות מסביב לשעון. תאמינו או לא, אבל ישנם לא מעט אינסטלטורים מקצועיים המגיעים עם המלצות חמות, שמקפידים לכבות את הטלפון הנייד מדי יום בשעה 17:00 ולהפעיל אותו מחדש רק בשעות הבוקר. 

כיוון שאף פעם לא ניתן לדעת מראש מתי תזדקקו לשירותי אינסטלציה, ההמלצה הטובה ביותר בהקשר הזה היא לתת עדיפות ברורה לאינסטלטורים המספקים שירות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, שיסכימו להגיע אליכם אפילו בערב חג או בארבע לפנות בוקר. 

חוות דעת של לקוחות קודמים 

לסיום, נמליץ לכם להיעזר בחכמת ההמונים, שיכולה לסייע לכם רבות בבחירת האינסטלטור הטוב ביותר. באתרים המרכזים בעלי מקצוע בתחומים שונים כמו אינסטלציה לדוגמה, ניתן להתרשם מביקורות וחוות דעת שהשאירו גולשים על אנשי המקצוע השונים ולקבל מושג בנוגע לנושאים כמו טווחי המחירים, מהירות ההגעה, אופי השירות, רמת המקצועיות ועוד. 

מובן שאין אפשרות להסתמך על חוות דעת בודדת שהשאיר לקוח ממורמר, אך במקרים שבהם מדובר בעשרות חוות דעת, בהחלט ניתן לקבל תמונה ברורה בנוגע לאנשי המקצוע השונים. למעשה במקרים רבים חוות הדעת והביקורות הן אלו שמכריעות את הכף לכאן או לכאן. בהצלחה!

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03

המדף של בתי עם מוצרי ניקיון לפסח: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות