n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: בעקבות העומסים בדרך לים, פיילוט חדש יחל בשישי

ראשל"צ: בעקבות העומסים בדרך לים, פיילוט חדש יחל בשישי

מיום שישי הקרוב, עיריית ראשון לציון תפעיל שירות 'חנה וסע' לחוף הים. החניונים יוקצו בסמוך למתחם האלף ומשם יינתן שירות הסעות חינם לחוף הים

בדרך אל הים. צילום: החברה לביטחון ראשל"צ
בדרך אל הים. צילום: החברה לביטחון ראשל"צ

משבר הקורונה יצר בחודש האחרון מציאות חדשה ולא מוכרת. העובדה כי תנועת היוצאים לחופשה בחו״ל נעצרה ורבבות נשארו בארץ, וגם, מקומות הבילוי: בתי קולנוע, מועדונים, אולמות מופעים ועוד נסגרו בשל המשבר ומנגד התפוסה בבריכות השחייה ומועדוני הנופש  מצומצמת, הביאה לכך שחוף הים הפך למרכז בילוי מעודף וכמעט יחיד למרבית הציבור. הן לתושבי העיר ראשון לציון והן לתושבי הערים השכנות מקרוב ומרחוק. זאת הסיבה  שמדי סופ"ש ישנם פקקי ענק בדרך לחוף הים ובמגרשי החנייה בראשון, כאשר רבים  אפילו לא זוכים להגיע לטבילה בים.

כחלק מהמאמצים לפתור את מצוקת הפקקים והחנייה בדרך לחוף הים בסופי שבוע, הנחה ראש העירייה, רז קינסטליך, את החברה לביטחון לבחון פתרונות להקלת עומסי התנועה ומצוקת החנייה בחוף הים, וכך, החל מיום שישי הקרוב, בין השעות 10:00-18:00 יוקצו שאטלים שיסיעו את המבקרים בחוף הים בחינם, הלוך וחזור בתדירות של כל 15 דקות.
ההסעות ייצאו מחניונים שיוקצו בסמוך למתחם האלף, בשד' מרילנד (מינסטר).שירות הסעות יוביל את החונים בחניונים הקדמיים לטיילת חוף ראשון לציון ובסוף הבילוי תחזיר את המבלים בחינם למגרשי החניה.

רז קינסטליך: "אני נחוש לבחון כל פתרון ומשקיע משאבים רבים על מנת לדאוג לאיכות חייהם של התושבים. הנהירה הרבה של הציבור המבקש לבלות בסופי שבוע בחוף הים הובילה לתפוסה מלאה של החניונים וליצירת עומסי תנועה קשים. דבר שפגם בחוויית הבילוי, אך בראש ובראשונה פגעה באיכות החיים של תושבי שכונות מערב ראשון לציון בהם שכונות נווה חוף ושער הים. אני מקווה שהפיילוט שאנו משיקים השבוע יסייע בפתרון הבעיה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אני רואה שהשאטלים, הממומנים מהארנונה שלי ושל הוריי, יוצאים רק משד׳ מרילנד… זאת אומרת שמי שגר בשכונת אברמוביץ׳ ומרכז העיר, ובכלל, מי שאין לו רכב, לא זכאי להנות מהשירות… חבל. תחבורה ציבורית לים בשבת לא, שאטלים מהחניון לחוף בשבת כן? די לצביעות, די להתרפסות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות