n
דף הבית / חדש על המדף / המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי- באתי, בדקתי, המלצתי!

שואב אבק שגם שוטף, מיקסר איכותי וסופר שקט, קרם עיניים שישאיר אותנו צעירות לנצח, מברשת שיניים חשמלית, אוכל טוב ומקומות חדשים שנפתחו.

בתי בם
צילום: fabria1975

DAVO PRO 5760: המיקסר שעושה לכל שף חובב ומקצועי את החיים לפשוטים יותר

מיקסר חזק ומקצועי המגיע בגרסה בלעדית עם תצוגת LED דיגיטלית ובעיצוב דקורטיבי לכל מטבח.

דגם ה-5760 מגיע עם שני סוגי קערות בנפח 7 ו-8 ליטר, מטחנת בשר נלווית ואביזר להכנת נקניקים. המיקסר מציע בנוסף 11 סוגי מהירויות ייעודיות עבור 4 תוכניות (בחישה, בצק, קרם והקצפה) בהספק של W1,800.

המיקסר מציע רמת רעש נמוכה במיוחד – 69 דציבלים בלבד במהירות המקסימלית וכך הופך את העבודה במטבח לשקטה ונעימה יותר.

קרדיט ארקדי רסקין
צילום: ארקדי רסקין

 

 

שואבי האבק החדשה של -TINECO  S5 המציגה את השואב שוטף ה- ALL IN ONEהראשון בעולם – FLOOR ONE S5 COMBO

שוטף רצפות משולב שמתפקד גם כן כשואב אבק ידני חכם והכל במוצר אחד (ALL IN ONE). השוטף מגיע עם חיישן ה-iLoop המתוחכם שיודע לנטר באופן קבוע את הלכלוך שעל הרצפה וכך נקבעת אוטומטית עוצמת המכשיר וקצב זרימת המים- דבר אשר חוסך בחיי הסוללה של המכשיר. השוטף מגיע עם תצוגת LED המציגה את זמן העבודה, עוצמת המכשיר, מידע שימושי, פתרון תקלות ועוד . בנוסף סדרת s5 מגיעה עם מברשת רצפה חדשנית המגיעה למקומות קשים לניקוי כמו פאנלים של הרצפה ועוד..

דגם הקומבו מתפרק לשואב ידני בקלות כך שאפשר גם לשטוף וגם לשאוב את הבית , בנוסף לדגם הקומבו יש ערכת אביזרים משלימה שהופכת את השואב הידני לשואב רצפתי ולחובט ספות ומזרנים כך שהוא הופך לשואב האבק האולטימטיבי בבית

S5 Combo קל ביותר  מ-16% משואב ה-S3, מה שהופך אותו לנוח ביותר להתניידות ממקום למקום בבית.

שואב
צילום: יח"צ

 

 

חדש מברשת SOLADEY – מברשת פוטו- אלקטרית  היישר מיפן- מהפכה בתחום השיניים ללא צורך במשחת שיניים שמסירה את הפלאק ומלבינה את השיניים באמצעות אור ומים בלבד.

פאנל סולארי בקצה המברשת קולט את האור שבחדר והופך אותו לאלקטרונים שמפרקים את הפלאק ומלבינים את השיניים.

 יתרונות מברשת השינייםSOLADEY :

מסירה את הפלאק ביעילות כפולה באמצעות אור ואלקטרונים בלבד, תלבין לכם את השיניים באופן טבעי ותסיר כתמי טבק וקפה, מפחיתה ריח רע מהפה

פעילות הסרת החיידקים נמשכת עד 12 שעות לאחר סיום הצחצוח, באמצעות האלקטרונים שנותרים בפה, משפרת משמעותית את בריאות החניכיים סיבי המברשת עשויים מעץ אלון יפני, דוחה בקטריות, למברשת רטט קולי עד22,000 פעימות בדקה לניקוי מושלם, נורית חיווי מציגה את פעילות האלקטרונים בעת הצחצוח.

מברשת שיניים soladeyצילום שירלי כפיר רזסולוציה גבוהה (2)
צילום: שירלי כפיר

 

 

"סבא חביב" מציג את שמן הזית זוכה הפרסים "בלדי"

שמן הזית "בלדי" של "סבא חביב" הינו שמן איכותי וטהור, שייחודו מתבטא דרך כבישה קרה בעלת חמיצות מרבית (0.8). השמן "בלדי" הינו 100 אחוז טבעי ללא סינון, מכיל חלקי פרי טבעיים, בעל תו איכות של שמן זית ישראלי והמוצר המוביל בשוק שמני הזית בשנת 2022.

שמן
צילום: שגיא מורן

 

סרום עיניים אנטי אייג'ינג חדש ועוצמתי של Elizabeth Arden: פועל להשיב לאחור את סימני ההזדקנות הנראים לעין, להגן מפני נזקים סביבתיים ולשפר את מראה העור סביב העיניים.

בשנת 2005, סדרת טיפוח העור היוקרתית מבית אליזבת ארדן, PREVAGE® היתה הראשונה שהציעה פורמולה עם אידבנון (Idebenone), נוגד החמצון החזק ביותר בטבע. 1 טכנולוגיה פורצת דרך זו, שנעשה בה שימוש לראשונה במדע הרפואה, מספקת יתרונות יוצאי דופן לעור במאבק נגד נזקי רדיקלים חופשיים האחראים ל-80% מסימני ההזדקנות הנראים לעין.
עם יותר מ-15 שנות מומחיות ויותר מ-220 פרסי יופי2, סדרת פריוואז' מציגה את מהפכת טיפוח העור הבאה עם סרום עיניים חדש ועוצמתי – סרום עיניים אנטי-אייג'ינג PREVAGE® של 2.0!

אידבנון, נוגד חמצון עוצמתי מחוזק על-ידי 5 רכיבי אנטי-אייג'ינג, פועל להשיב לאחור את סימני ההזדקנות הנראים לעין, להגן מפני נזקים סביבתיים ולשפר את מראה העור סביב העיניים.

קרם עיניים
צילום: Elizabeth Arden

 

מותג הטיפוח הטבעי ecoLove משיק לראשונה מארז נסיעות ecoTravel- TOGO.

המארז לנסיעות כולל 3 מוצרי טיפוח טבעים: שמפו לשיער יבש וצבוע, מסכת שיער לשיער יבש וצבוע וסבון גוף לעור יבש המבוססים על תמציות אורגניות מפירות סגולים: אוכמניות ענבים ולבנדר. המוצרים המוקטנים מגיעים בשפורפרות 100 מ"ל שעשויות מקנה סוכר ecoTravel מתאים לכל חופשה, טיול, בריכה, ים, טיסות, לחדר כושרף לעלייה למטוס ועוד.

נסיעה
צילום: תמר גרין

 

זוגלובק מפתיעה עם כמהין:

זוגלובק מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום עם כוכב חדש – סלמי בטעם כמהין

חברת זוגלובק, מובילת שוק הנקניקים בישראל, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרימיום הטעימים עם סלמי בטעם כמהין. הסדרה המעולה כוללת נקניקי בקר והודו איכותיים, המתכתבים עם טרנד האירוח הביתי של חובבי הבישול והגורמה. המוצר החדש ימכר גם במחלקת הנקניק הארוז וגם בפריסה במעדניה בצורת פרח וטעם משובח, מושלם לאירוח או בכריך מפנק.

זוגלובק
צילום סטודיו זוגלובק.

 

נעלי ריצת כביש SALOMON GLIDE MAX

נעלי ריצת הכביש GLIDE MAX של SALOMON מבית "קל גב" נוחות יותר, קלות יותר, מהירות יותר ומעוצבות הרבה יותר. היעד שלנו לשפר את חווית הריצה האישית ולגרום לכל אחד לשחרר את הגרסה הטובה ביותר של עצמו.

הנעל מצוידת בגפת רשת המאפשרת אוורור מקסימלי של כף הרגל, בולם זעזועים רך בטכנולוגית ה-ENERGY SURGE אשר סופג את כל המהמורות שבדרך, רוקר בטכנולוגית R.Camber שיבטיח מעבר חלק ומהיר בכל צעד ומשקל נמוך של 275 גרם. הנעל מתאימה לגברים ונשים

נעלים
צילום סלומון חול

 

במיוחד לקיץ: אסם-נסטלה מחזירה למדפים את במבה אייס קפה- במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה

במיוחד לקיץ, אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה מחדש במהדורה מוגבלת את אחת המהדורות האהובות ומצליחות ביותר של במבה – במבה במילוי קרם בטעם אייס קפה – שילוב ייחודי בין הקרם המתוק, לבין המלוח והפריך של הבמבה. את הבמבה במילוי קרם בטעם אייס קפה מומלץ להקפיא ולאכול אותה כשהיא קפואה לחוויית אכילה טעימה ומרעננת במיוחד.

 

במבה
צילום סטודיו אסם

 

Lavazza  מרחיבה את מגוון מותג ה- Qualità Rossa בישראל ומשיקה פולי קפה מסדרת Qualità Rossa באריזת 500 גרם

מותג Qualità Rossa  מייצג את ההנאה שבקפה טוב: זהו הסמל האמיתי של איכות איטלקית, שם נרדף לחוויה וטעם תוצרת איטליה.

על מנת למלא אחר העדפות של הצרכנים הישראלים ולהבטיח את החוויה האיטלקית האותנטית ביותר בכל צורתה, החליטה Lavazza להשיק בישראל את אריזת פולי הקפה Qualità Rossa  500 גרם, ולהעשיר את המגוון הקיים בישראל.

לבאצה
צילום: lavazza.tif

 

רשת טיב טעם פותחת סניף דגל בעיר הוד השרון, במתחם כיכר המושבה (רח' סוקולוב).  הסניף החדש  משתרע על שטח של  כ- 1,500 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ 14 מיליון ₪. הסניף יהיה פתוח גם בשבתות וחגים ויציע חניה גדולה צמודה – ללא תשלום. 

בסניף טיב טעם הוד השרון החדש ניתן, למצוא את כל המוצרים האיכותיים והמיוחדים שבטיב טעם, מחלקות מתמחות: קצביה טרייה ומגוונת, פירות יבשים, תבלינים, מעדניית גבינות ונקניקים, מאפייה, מחלקת דגים טריים, מחלקת ירקות ופירות,מחלקת מכולת, מחלקת יין ואלכוהול, מחלקת חומרי ניקוי וטואלטיקה ועוד. כמו כן, בסניף מתחם בריאות 'עדן טבע' ובו ניתן יהיה למצוא מגוון ענק של  מוצרי טבע ובריאות, ויטמינים, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה,  מוצרים אורגנים ומוצרים ללא גלוטן. מחלקת כלי בית איכותית DM מבית דומו. קופות בשירות עצמי ומתקן אוטומטי למיחזור בקבוקים.

טיב טעם סניף הוד השרון צילום יחצ (1)
צילום: אסף לב

 

פלטפורמת HAAT חתמה על שיתופי פעולה אסטרטגיים עם רשתות KFC ודומינוס פיצה

הרשתות הבינלאומיות מגלות את הייחודיות של HAAT – הפלטפורמה החלה לשלוח את מגוון מנות העוף החמות והפריכות של KFC  במקביל לוולט, וגם משמשת כפלטפורמת השיווק של דומינוס פיצה.

פלטפורמת המשלוחים HAAT, המתמחה במשלוחים ללקוחות ללא כתובת וללא כרטיס אשראי, מונה כחצי מיליון משתמשים פעילים ומכסה קהל פוטנציאלי של כמעט מליון תושבים. עובדה זו לא נעלמה מעיניהן של רשתות המזון הגדולות שממהרות לחתום עם הפלטפורמה הייחודית הסכמי שיתוף פעולה.

רשת העוף האמריקאית KFC שממשיכה להתרחב בישראל בשנתיים האחרונות ורשת דומינו'ס פיצה הפועלת בכ70 סניפים בארץ,  בחרו ב-HAAT לטפל בחלק ממערך המשלוחים.

haat kfc dominos
צילום:יחצ haat

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-04-16 בשעה 12.20.50_d25fccf8

"אנחנו רוצים לתת לכולם הזדמנות לטעום"

תפריט נגישות