n
דף הבית / צרכנות / מה זה הליקס?

מה זה הליקס?

הליקס הוא מעין פירסינג בצורת הליקס, שבעבר חווה פופולריות גבוהה בשנות התשעים, ועשה קאמבק מאסיבי בעשור האחרון

פירסינג
צילום: PEXELS

פירסינג הליקס הוא הצעד האופציונאלי, אם כבר יש לך פירסינג באונה אחת או יותר אך מעוניין לקבל פירסינג נוסף באוזניים – וזה באמת משהו שרלוונטי ומסונכרן עם רצון האמת שלך.

פירסינג הליקס מקובל יותר ויותר מבחינה חברתית ממה שהיה אולי אפילו לפני כמה שנים. כעת, פירסינג הליקס זוכה להערצה לעיתים קרובות על ידי צעירים הנרגשים לקבל אחד משלהם ברגע שהם גדולים.

פירסינג הליקס זכה לתשומת לב רבה יותר בתקשורת מכיוון שסלבריטאיות בתקשורת, במשך  שנים רבות, כדוגמת מיילי סיירוס, לוסי הייל ובלה תורן, לבשו אותן במסגרות ציבוריות. על ידי חיפוש מקוון מהיר, אתה יכול לראות את הסלבס האלה מציגים כמה מהסגנונות הרבים של פירסינג הליקסים שמציעים המותגים. פירסינג הליקס הוא גם אפשרות סבירה לפירסינג-גוף עבור שלל מהזהויות המגדריות, ואילו בעבר היה בשימוש בקרב נשים.

 

מה זה פירסינג הליקס?

ההליקס הוא השפה החיצונית המעוקלת של סחוס האוזן החיצונית. פירסינג הליקס יכול להיות ממוקם בכל מקום בין החלק העליון של העקומה, או העיקול, למקום בו תנוך האוזן מתחיל. ישנן גם קטגוריות משנה של פירסינג הליקס. פירסינג בין החלק העליון של העקומה לטרגוס הוא פירסינג הליקס קדמי. יש אנשים שאפילו מקבלים פירסינגי-הליקס מרובים קרוב זה לזה, המכונה פירסינג הליקס כפול או משולש.

 

האם פירסינג הליקס הוא אותו דבר כמו פירסינג בסחוס?

יתכן שבעבר שמעת את המונח פירסינג סחוס כשאתה מתייחס למה שאנחנו מכנים פירסינג הליקס. המונח פירסינג סחוס אינו מדויק. עם זאת, ההליקס הוא רק חלק קטן מהסחוס, שכן הסחוס מהווה הרבה מהאוזן הפנימית והחיצונית. דוגמאות נוספות לפירסינג של סחוס הן פירסינג טראגוס, פירסינג של צריח, פירסינג של קונכיות ופירסינג של דדית.

 

מהו החומר הטוב ביותר לתכשיטי פירסינג הליקס?

כאשר אתה מנקב את ההליקס שלך, תכשיטי הפירסינג צריכים להיות זהב 14 קראט או טיטניום ברמה של שתל. אלה המתכות האיכותיות ביותר לעגילים. בפרט עגילי זהב אמיתיים קלים יותר לניקוי יסודי ופחות נוטים לגרום לזיהום. יש אנשים שהם אלרגיים למתכות הנמצאות בעגילים באיכות נמוכה יותר, במיוחד ניקל; עגילי זהב 14 קראט הם הימור טוב, כי בספק אם הם יכולים לגרום לתגובה אלרגית.

אלא אם כן אתה אלרגי לחומרים אחרים, תוכל לעבור לתכשיטי הליקס המיוצרים ממגוון חומרים לאחר שהפצע החלים לחלוטין. פגישה עם פירסר מקצועי יכולה לעזור לכם לאשר שהפירסינג מוכן להחלפה בפעם הראשונה.

 

ובאם מתבקש מידע נוסף – ניתן להמשיך לקרוא ברחבי האינטרנט, או לפגוש בעל מקצוע מקצועי ורשמי. יתרה מכך – להתייעץ עם הלב והגוף – באם זה צעד נכון. תודה על קריאתך, בהצלחה.

 

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות