n
דף הבית / צרכנות / איך בוחרים בושם לאישה

איך בוחרים בושם לאישה

התאמת בושם היא דבר חשוב מאוד. כיום ניתן למצוא מגוון בשמים הן לנשים והן לגברים, אולם, אם את מחפשת בושם אידאלי עבורך, שישאיר עליך ריח מדהים לאורך פרק זמן משמעותי, את חייבת לדעת כיצד לבחור את הבושם שהכי מתאים לכם.

ליעד מרום בושם לאישה  canva
צילום: canva

לכן, רגע לפני שאת ניגשת לאחת מחנויות הבשמים או רשתות הפארמים המציעים כיום היצע רחב מאוד של בשמים, כדאי שתכירי כמה כללים חשובים שיסייעו לך לבחור את הבושם האידאלי עבורך מכל הבחינות. אם בא לך להנות מבושם טוב, כדאי שתקראי את המאמר הבא

כיצד תבחרי את הבושם המושלם עבורך?

אין ספק שכל אישה יודעת שהריח שלה אומר הכל. הריח של אישה לא פעם משאיר חותם משמעותי בכל מקום שהיא נמצאת בו, גם לאחר שהיא כבר עוזבת. אולם כאמור, לא תמיד קל לבחור את הבושם הנכון. לא תמיד בושם שיריח מדהים על אישה אחרת, יריח עליך אותו הדבר. על כן, בחירת בשמים לנשים חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר, בהתאם לכמה כללים חשובים שיש לפעול על פיהם כאשר ניגשים לרכוש בושם חדש:

ראשית כל, כאשר את ניגשת לרכוש לעצמך בושם חדש, חשוב מאוד שתזכרי שרמת ה- ph שבעור משתנה לאדם ולאדם ועל כן, כפי שהוזכר, כל בושם יריח בצורה שונה על כל גוף. הבחירה בבושם היא חוויה אישית לחלוטין ולכן הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא: לא לבחור בושם מבלי שניסית אותו על עצמך. גם את הרחת על חברה טובה בושם בריח מדהים ואת בטוחה שזה הבושם שמדויק לך, את צריכה קודם כל לנסות אותו על עצמך. כיום ניתן למצוא לא מעט בשמים טובים לנשים ועל כן, יש לדייק בבחירת הבושם בהתאם לכל אישה באופן ספציפי.

טיפ נוסף שיכול לסייע לך לבחור בושם הוא חלוקה לפי ריכוזיות- יש נשים שיעדיפו בושם עם ריכוזיות נמוכה של אלכוהול לשימוש יומיומי ויש  נשים שיעדיפו בושם עם ריכוזיות אלכוהול גבוהה יותר, שתהיה לו נוכחות משמעותית יותר. לא פעם את הבושם המדובר הן ישאירו רק לאירועים מיוחדים.

לא פעם נשים יעדיפו לבחור דווקא בספריי גוף אשר הריכוזיות שלו עומדת על אחוז אחד. ספריי גוף מספק תחושה נעימה מאוד של רעננות לאורך היום כולו ולא פעם הן יעדיפו לבחור סוגים שונים של בושם עם ריכוזיות אלכוהול גבוהה יותר.

בחירת בושם בהתאם לאישיות

לא פעם בחירת בשמים לנשים צריכה להיות בהתאם לאישיות של כל אישה. אם את טיפוס אקטיבי שעוסקת בתחום שבו את זזה ממקום למקום באופן אינטנסיבי לרוב בוודאי תעדיפי ריחות הדרים שכן מדובר על ריחות ממריצים ונעימים. אם את טיפוס אלגנטי יותר בוודאי תעדיפי בושם שתואם לאלגנטיות שלך מבחינת הריח שלו, אם את אוהבת להשאיר חותם בכל מקום שאת מצויה בו בוודאי תעדיפי בושם עם ריכוזיות גבוהה ועוד. לא משנה מהו הגיל הביולוגי שלך, אלא יותר איך את חיה את החיים שלך ואיך האישיות שלך באה לידי ביטוי, בהתאם לכל הפרמטרים הללו, כדאי שתבחרי את הבושם שלך.

היכן כדאי לרכוש בשמים לנשים?

הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות בסופו של דבר בכדי לבחור את הבושם שמתאים לך ביותר הוא לבחור במקום הטוב ביותר שבו ניתן למצוא מגוון רחב של בשמים לנשים, אשר תוכלי להתרשם מהם, לנסות אותם על עצמך ובסופו של דבר גם לרכוש את הבושם המתאים ביותר עבורך מכל הבחינות. בחירת בושם אידאלי ומתאים לכל אישה מתאים במקום שבו היא בוחרת לרכוש את הבושם שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

זגה פינות אוכל שולחןפינת אוכל מיקס אנד מץ'- צילום_ סטודיו זגה

שולחן לפסח בהתאמה אישית, רק ברשת ZAGA

תפריט נגישות