n
דף הבית / צרכנות / חופשה חלומית לזוג ב-800 שקלים, לא תחטפו?

חופשה חלומית לזוג ב-800 שקלים, לא תחטפו?

חצי שעה מראשון לציון ואתם במלון יערים שממוקם באזור מעלה החמישה באחת הפסגות הגבוהות של הרי ירושלים, במלון 160 חדרים מפנקים, אשר מציע מגוון חבילות במחירים אטרקטיביים

מלון יערים , צילום :באדיבות מלון יערים
מלון יערים , צילום :באדיבות מלון יערים

קיץ 2021 הוא בהחלט קיץ שונה עקב מגבלות הקורונה, משפחות רבות מתלבטות היכן לצאת לחופשה משפחתית במחיר שפוי כאשר חופשה בחו"ל ירדה מהפרק בעקבות בידוד הילדים בחזור, החשש להדבק בקורונה או המדינות האדומות שדורשות בידוד גם למתחסנים בחזור ובאופן כללי לצאת מהשילוש הקדוש של ים המלח- טבריה אילת, אז הנה לכם בשורה חדשה, חופשה חלומית ממש כאן ליד ירושלים, עם הרבה פחות לחות מהמרכז, אטרקציות בשפע לילדים ובמחיר שאפילו לא חלמתם עליו, את כל זה תקבלו  במלון יערים. 

קצת על המלון:

המלון שממוקם באזור מעלה החמישה באחת הפסגות הגבוהות של הרי ירושלים, סיים בחודש יוני האחרון עבודות נרחבות לשיפוץ ועיצוב בעלות של 10 מיליון ₪, במלון 160 חדרים מפנקים, אשר מציע מגוון חבילות במחירים אטרקטיביים הכוללות חבילת קיץ לחופשה משפחתית, חבילת אמצע שבוע של חופש ויין, חופשה קולינארית באמצע השבוע וחבילת ספא באמצע השבוע

בסביבת המלון ניתן להינות משפע מסלולי טיול, יקבים מקומיים ופנינים קולינאריות

 

מלון יערים: צילום באדיבות מלון יערים
מלון יערים: צילום באדיבות מלון יערים

אז כמה כל זה יעלה לנו?

חבילת הקיץ הכוללת חופשה משפחתית עם 3 ארוחות ממיטב התוצרת המקומית, נופים עוצרי נשימה, בריכה פתוחה ומקורה, מועדון לילדים ופעילות ערב לכל המשפחה ב-1,290 ₪ לזוג ללילה. את החבילה ניתן לרכוש גם על בסיס לינה וארוחת בוקר מ-800 ₪.

חבילת אמצע שבוע של חופש ויין הכוללת לילה במלון, על בסיס לינה וארוחת בוקר כולל סיור ביקב קדמא ,טעימות יין וארוחת בראנץ' חלבית קלה תוצרת היקב, צפייה בסרט המתאר את השיטה המיוחדת בה נעשה יין ביקב, הדרכה בנושא היין בעת העתיקה והיום ועוד. מחיר החבילה 700 ₪ לזוג

חבילה של חופשה קולינארית באמצע השבוע עם סיור טעימות בשוק מחנה יהודה הכוללת לילה בחדר זוגי על בסיס לינה וארוחת בוקר, סיור טעימות עצמאי בשוק מחנה יהודה המטיח בילוי קולינארי, צבעוני ומרענן עם כרטיס טעימות של "יאללה בסטה" עם 6 טעימות הפזורות במיקומים שונים בשוק ומסומנים על המפה שבכרטיס. מחיר החבילה מ-740 ₪ לזוג

בסביבת המלון, יכולים האורחים להינות משפע של טיולים, יקבים וקולינריה. בין היתר, ניתן לקיים סיור מודרך בקיבוץ מעלה החמישה. משתתפי הסיור, שבחודשים יולי ואוגוסט מתקיים בכל ראשון ורביעי, יוצאים בהליכה מהמלון לקיבוץ, עוצרים במספר תחנות ושומעים את סיפורו של המקום אז והיום. בנוסף, יסיירו המשתתפים וישתתפו בחליבת הצהריים של הפרות ברפת. עוד ניתן לצאת לטיול במסלולי הר הרוח, יער יהדות פולין, נחל יתלה, נחל כסלון ומערת בני ברית, נחל חללים, תל צובה, הסטף ומנזר יוחנן במדבר. כמו כן ניתן לעלות לתצפית פנוראמית מרשימה מהמגדל לזכר לוחמי חטיבת הראל ולבקר ביקבים הקרובים קסטל, צובה, קדמא, פלם, נבו, ספרה, לטרון ועוד ומביקור בבתי הקפה והמסעדות הסמוכות ובהן מומה, מאג'דה, המטבח של רמה, נאיה ועוד.

 

אטרקציות באיזור:

אם הגעתם לחופשה משפחתית עם הילדים או כזוג שמחפש רומנטיקה בשני המקרים זה המקום שאתם חייבים להיות בו.

יקב קדמא: הוא יקב בוטיק משפחתי שהוקם בשנת 2010.

היקב ממוקם במושב כפר אוריה ,בין שדות חקלאיים לאורך כביש 44 בדרך הישנה לירושלים, וטובל בנוף עוצר נשימה.

זהו היקב היחיד בארץ אשר משתמש בכדי חרס ענקיים כחלק מתהליך היצור של היינות. היקב משלב שיטות עתיקות עם טכנולוגיות מודרניות וידע עדכני, ומחדש טכנולוגיות יצור יין שהיו נהוגות בארץ ישראל ובעולם כולו בעת העתיקה.

כל היינות המיוצרים ביקב עוברים תסיסה והשריה בכדי חרס שהובאו לצורך כך מגיאורגיה, שם נשתמרה המסורת של יצור הכדים על ידי אומנים מקומיים.

הטועם מן היין יגלה כי התסיסה בכדים מוסיפה ליין טעמים וארומות ייחודיים.

החוויות ביקב קדמא כוללות סיור וטעימות יין וחשוב מאוד להזמין מקום מראש לשולחן, מתחם היקב ממוזג ונגיש .

במרפסת היקב הממוקמת מול נוף עוצר נשימה, תוכלו ליהנות מתפריט הנשנושים, ולשלב את טעימות היין עם הארוחה, או להזמין בקבוק/כוס יין לבחירתכם.ניתן גם לרכוש סלסלת פיקניק  של קדמא בהרכבה אישית להגיע ליקב לאסוף את סל הפיקניק ולשבת באחד מהפארקים הסובבים באזור.

יקב קדמא, צילום לטליה בר ולניר שמול (1)

צילום באדיבות טליה בר וניר שמול

פארק ג׳ננה– פתוח כל השבוע!

פארק ג׳ננה ממוקם בצמוד לפארק כרמים בלב הנוף הקסום של קריית ענבים, אך אל תתנו לנוף הפסטורלי להטעות אתכם ג׳ננה הוא פארק אתגרי שטרם נראה בישראל.

במגדל האתגרי שלנו תמצאו 130 מתקני חבלים, 25 קירות טיפוס, מתקן באנג'י, קליעה למטרה והאומגה הארוכה בארץ (440 מטרים!!). בקרוב יתווספו גם מסלול קארטינג ענק וחדיש, מתחם מכוניות חשמליות לילדים, מתחם פיינטבול מקצועי ואפילו יורט מונגולי רחב ידיים, עם מגוון אמצעי מציאות מדומה מהמתקדמים בעולם, רכיבה על חמורים וג׳ימבורי לילדים.

הפארק מוצל, מונגש ומזמין. רוצו להנות!

פארק גננה, צילום יחצ
פארק גננה , צילום יחצ

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות