n
דף הבית / צרכנות / קפה פילטר ביתי- להתעורר בבוקר עם חיוך

קפה פילטר ביתי- להתעורר בבוקר עם חיוך

אם אתם אוהבים את הקפה שלכם מסונן כמו שנהוג בבתי קפה רבים אתם חייבים קפה פילטר ביתי. באמצעות קפה פילטר ביתי תוכל לקבל קפה טעים ואיכותי ממש בדומה לקפה שמגישים לכם בבית הקפה

קפה פילטר ביתי
צילום: Depositphotos

הקפה הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו במיוחד שמדובר על אנשים שלא יכולים לפתוח את הבוקר בלי לשתות קפה. אך אם אתם אוהבים את הקפה שלכם מסונן כמו שנהוג בבתי קפה רבים אתם חייבים קפה פילטר ביתי. באמצעות קפה פילטר ביתי תוכל לקבל קפה טעים ואיכותי ממש בדומה לקפה שמגישים לכם בבית הקפה.

 

מהו קפה פילטר ביתי ?

קפה פילטר ביתי הוא קפה שאנו מקבלים דרך מסנן פילטר שנמצא במכונה או במכשיר ידני שאנו רוכשים. המסנן בתוך המכונה או המכשיר הידני מסנן לנו את פולי הקפה לדקים דקים ממש בדומה לקפה שמגישים בבית קפה וכך ניתן לקבל קפה טעים ואיכותי מאוד שכיף להתענג עליו ולפתוח איתו את הבוקר.

 

מה תפקידו של קפה פילטר ביתי?

תפקידו העיקרי של קפה הפילטר הביתי הוא לסנן את המים שעוברים בתוך המכונה וכן לטהר ואתם בצורה מלאה. ישנם פילטרים שתפקידם הוא לרכך את המים ולא לנקות אותם, לעומת זאת הפילטרים שכן מסננים מבטיחים שתייה בריאה ונקייה יותר ושמירה על מכונת הקפה שלנו לאורך זמן. הודות לפילטר אנו מקבלים קפה טעים ואיכותי במקום לקנות בבית קפה.

 

אילו שיטות קפה פילטר ביתי קיימות?

קיימת כמה שיטות להכנת קפה פילטר ביתי. שיטות אלה כוללות:

קנקן פילטר- מדובר על קנקנן פילטר שמכיל מסנן בתוכו והשימוש בו הוא ידני. שופכים את המים והקפה הטחון למיכל זכוכית אשר שומרת על החום, ולאחר כמה דקות של מיצוי מכניסים מוט דחיסה הכוללת רשת סינון ודוחפים מטה עד להפרדה בין הקפה לשאריות הקפה.

נייר פילטר- בשיטה זאת הקפה מונח בנייר קפה פילטר אר מונח בתוך משפך. שופכים מים רותחים לכמות הרצויה בעדינות רבה והנייר מסנן את הקפה הטחון.

קפה פילטר ללא לחץ מים- בשיטה זאת הקפה פילטר מוכן ללא לחץ מים ובטמפרטורות נמוכות וכך הוא מפיק קפה אשר פחות ממוצה.

 

תהליך הכנת קפה פילטר ביתי

על מנת לקבל קפה פילטר ביתי איכותי וטעים יש לבצע את ההוראות הבאות בהתאם. ראשית יש לרכוש קנקן פילטר ידני או חשמלי על מנת לסנן את הקפה. הקנקן מכיל את המסנן בתוכו ונועד לסנן את הקפה הטחון מהמים ולתת לו ארומה טעימה ואיכותית ממש בדומה לקפה בבית הקפה. לאחר סינון הקפה בין אם זה דרך פילטר ידני או פילטר חשמלי תוכלו להוסיף לקפה שלכם חלב חם או קר או אפילו חלב מוקצף.

 

איזה קפה פילטר מתאים לי?

אם אתם חובבי מוצרים חשמליים ואתם לא אוהבים להתעסק במוצרים ידניים, קפה פילטר חשמלי יתאים לכם עד מאוד. אך אם אתם אוהבים להשתמש במוצרים ידניים על מנת להפיק את המיטב ואין לכם כח להתעסק עם מוצרים חשמליים, אזי קפה פילטר ידני יתאים לכם עד מאוד.

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

 

תגובה אחת

  1. יתרון הכי משמעוני של קפה פילטר זה "קופאין" – לקופאין לוקח זמן להתמוסס במים .
    מפכינת נוחות קפה פילטר לוקח זמן להכין לדוגמה כוס אספרסו לוקח להכין כ 50שניות פילטר כ 5דק

    תודה EspressoTime.online

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות