n
דף הבית / צרכנות / קפה איכותי במשרד – פינוק או חובה?

קפה איכותי במשרד – פינוק או חובה?

ברוב המשרדים ניצבת לה מכונת הקפה שהיא זו האחראית על אספקת הקפה במשרד. השאלה היא אם מדובר במוצר חובה או סתם במוצר פינוק?

קפה איכותי במשרד
קרדיט לתמונה: shutterstock

במשרדים הישראליים, הקפה הוא הדלק של העובדים. הקפה מחדש את האנרגיות, מחניק את הפיהוקים ומזריק מרץ להמשך יום העבודה.

בכל משרד אמור להיות המטבחון, שם תהיה האפשרות לכל אחד מהעובדים להכין לעצמו כוס קפה לפי טעמו.

אך האמת היא שברוב המשרדים הלכו עם זה צעד אחד קדימה כאשר ברוב המקרים ניצבת לה מכונת הקפה שהיא זו האחראית על אספקת הקפה במשרד.

השאלה היא אם מדובר במוצר חובה או סתם במוצר פינוק?

הבה נבדוק את האפשרויות השונות.

 

התחושה הטובה של העובדים

בכל מקום עבודה מתמודדים עם השגרה השוחקת. כי מה לעשות, העיסוק החדגוני יום אחרי יום ושעה אחרי שעה בעבודה שחוזרת על עצמה מובילה בסופו של דבר לעייפות שמשפיעה באופן טבעי על המוטיבציה של העובדים במקום. זו הסיבה שחשוב כל כך לרענן מידי פעם את העובדים בימי גיבוש, בתמריצים שונים וכן הלאה.

אך האמת היא שיש גם מה לעשות בתוך מקום העבודה על מנת לרענן את העובדים ולייעל את העבודה שלהם. זאת באמצעות פינוקים שונים במקום העבודה. אחת ההטבות המשמעותיות ביותר זוהי מכונת הקפה. אם תרכשו נספרסו מכונת קפה  מפנקת במקום העבודה, תגלו להפתעתכם, עובדים הרבה יותר חיוניים, הרבה יותר מרוצים וגם הרבה יותר מתפקדים. כי פינוק שמעניקים לעובד, לא חוזר ריקם.

 

המטבחון נקי 

המטבחונים במשרדים השונים הם לעיתים מוזנחים ומטונפים מאוד. הכנה של קפה, עד כמה שזה נשמע פשוט, מלווה בהרבה לכלוך. גרגירי סוכר על השיש, פירורי קפה שנדבקים, חלב שזולג, וכל זה בכפולות של מספר העובדים וכוסות הקפה שכל אחד שותה במהלך יום העבודה, כל אלו יוצרים הרבה טינופת במטבחון. אם אין מנקה שדואג לניקיון עקבי של המטבחון, מהר מאוד אי אפשר יהיה ליהנות מהמקום. מכונת קפה חוסכת את העיסוק סביב הכנת הקפה ועל כן המטבחון יישאר נקי ונעים כל הזמן.

 

חיסכון בזמן עבודה

הפסקות הקפה גוזלות הרבה זמן מהעבודה. המעסיקים מודעים לזה אך הם סופגים את ההפסדים הללו ברוח טובה ובעיקר מחוסר ברירה. חשוב לדעת כי מכונת הקפה תקצר את הפסקות הקפה למינימום. זאת בגלל שאין צורך להמתין לקומקום החשמלי שירתח וכל ההכנה של הקפה היא הרבה יותר מהירה.

 

מגוון גדול של קפה במכונה אחת

בעזרת מכונת הקפה תוכלו לאפשר ולספק לכל אחד מהעובדים את סוג הקפה האהוב עליו בלי לבלגן את המטבחון ולהעמיס עליו צנצנות של קפה מסוגים שונים. במכונת הקפה הם יוכלו להכין את כל סוגי הקפה. אספרסו, קפה הפוך, מוקצף, נספרסו מכונת קפה ועוד.

אז המסקנה היא שמכונת קפה תורמת רבות לתחושה הטובה של העובדים במשרד, לניקיון ולטיפוח של המטבחון וגם חוסך לכם זמן יקר שמוקדש בסופו של דבר לעבודה.

שווה בהחלט להשקיע ולקצור את הפירות.

 

 

 

*כתבה פרסומית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות