n
דף הבית / צרכנות / סדנת טנטרה – סדנה להעצמת הזוגיות

סדנת טנטרה – סדנה להעצמת הזוגיות

כולנו שמענו את המושג טנטרה אי פעם בחיים, ואפשר להגיד שיש סביבו הילה מסתורית. מה באמת קורה בסדנת טנטרה? ואיך היא יכולה לשפר את הזוגיות שלכם באופן משמעותי?

ליעד מרום- טנטרה depositphoto
סדנת טנטרה. אילוסטרציה קרדיט:depositphotos

במהלך השגרה היומיומית אנחנו לא פעם מתנהלים על אוטומט. ההקשבה לגוף ולנשימה, נשכחת עם הזמן, והופכת אותנו לכמעט רובוטיים. בסדנת טנטרה, נלמד איך להקשיב לגוף, שלנו ושל הפרנטר/ית, ולדעת להעניק את המגע הנכון. ההקשבה לאנרגיה וההתמקדות בתחושות, הופכת את החוויה לעוצמתית וזוגית, ומייצרת קרבה ואינטימיות.

אפקט הזוג הנשוי

לאחר זמן מה במערכת יחסים ארוכת טווח, נכנסים למצב של שגרה. זוגות רבים מעידים על ניצוץ שהלך לאיבוד, ותחושה שבני הזוג הם קולגות לתפעול הבית, ולא זוג אוהבים. זהו תהליך טבעי שקורה לזוגות הטובים ביותר, אבל תמיד יש מה לעשות. סדנת טנטרה מתאימה לבני זוג במערכת יחסים ארוכת טווח, ומסייעת להצית את האש בחזרה.

בין אם מדובר בחיזוק הקשר הרגשי, והחיבור האינטימי, ובין אם מדובר בריענון החשק המיני, והחזרת התשוקה למערכת היחסים. על ידי הנעת האנרגיה המינית ניתן לחזק ולשקם את הקשר – סדנת טנטרה יכולה להיות פתרון מצוין. זוגות רבים מעידים שמאז שהשתתפו בסדנת טנטרה, חיי הזוגיות השתפרו, הן בפן הרגשי, והן בפן המיני.

להבין את הצד השני

כשמדובר במיניות, לעיתים גבר ואישה יכולים לראות את הדברים אחרת לחלוטין. המפתח לזוגיות בריאה, היא תקשורת, הבנה של שני הצדדים, והתכוונות מלאה ליצירת קרבה. ברגע שכל אחד מהצדדים יבין את נקודת מבטו של האחר, יתרחש סנכרון עמוק. והבנה הדדית. על ידי שיטות מגע ייחודיות, דברים עמוקים יכולים להתגלות, ורגשות עמוקים יכולים לצוף.

הגוף מדבר – תקשורת לא מילולית

רובנו מניחים שהמושג תקשורת מתייחס למילים, ותחושות שאנו מביעים בקול. במבחן המציאות, על ידי הקשבה מכוונת לגוף, ניתן לדלות מסרים עמוקים שלא בהכרח היו צפים בשיחה. סדנת טנטרה, מסייעת לבני הזוג לחזק את התקשורת הלא מילולית, שמתבצעת כאמור על ידי הקשבה לנשימה, לאנרגיה שבן או בת הזוג משדרים, ומסייעת לפתוח את הלב.

לא פעם, קשיים שלרוב נפתרים במישור המילולי יכולים להתפוגג במהלך הסדנה על ידי כלים מעולם הטנטרה. במידה וקיים קושי בתקשורת בין בני הזוג, החוויה יכולה לחבר ולחזק.

חוויה חד פעמית

הרבה אנשים שמגיעים לסדנת טנטרה לראשונה שואלים למה ניתן לצפות. מדובר בחוויה יוצאת דופן, וקיימות מספר רב דרכים של דרכים לנהל את הסדנה, הדבר תלוי בצורך של בני הזוג, כאשר תהיה התמקדות על הנקודות שדורשות חיזוק, תיקון, או הקשבה. במהלך החוויה יהיה שילוב של כלים מעולם המגע, הדימיון, המדיטציה והעיסוי. בסופו של דבר, החוויה פותחת את הלב, מעצימה את בני הזוג, ומחזקת את כל אחד מבני הזוג כאינדיבידואל שקשוב לצרכיו, ויודע כיצד לתקשר אותם, הן מילולית והן פיזית.

סדנת טנטרה היא חוויה מכוננת, שיכולה לחולל שינוי מהותי באופן בו בני הזוג תופסים את המיניות, המגע, והזוגיות. חשוב להגיע לסדנה למקום מומלץ, בו עובדים אנשי מקצוע מנוסים, שמתאימים את התכנים לצרכים של בני הזוג. ניתן לשלב את החוויה בחופשה זוגית, כדי ליצור חוויה הוליסטית ומחברת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות