n
דף הבית / צרכנות / מדריך לבחירת סיר סוטאז' לבישול ביתי

מדריך לבחירת סיר סוטאז' לבישול ביתי

לא מעט מהמנות שתבשלו הן כאלה שמצריכות שילוב בין בישול על כיריים ובישול בתנור במקום להתעסק עם כלים שונים ומגוונים, ישנה אפשרות להתעסק עם כלי אחד בלבד

שף
צילום: freepik

סיר סוטאז' הוא סיר בישול נמוך יחסית שניתן להכניס אותו ישירות לתנור. מדובר על סיר שמאפשר לשלב בין בישול על הכיריים לבין בישול בתוך התנור. לא מעט מהמנות שתבשלו הן כאלה שמצריכות את השילוב בין שתי שיטות הבישול האלה. במקום להתעסק עם כלים שונים ומגוונים, ישנה אפשרות להתעסק עם כלי אחד בלבד. אך לא מעט אנשים אינם יודעים כיצד לבחור סיר אחד מבין מבחר סירי סוטאז'. הביקוש הגדול לסירים מהסוג הזה הביא לכך שלא מעט יצרניות הכניסו את עצמן אל תוך העולם הזה. כעת הגיע הזמן שתבינו גם כיצד תוכלו לעשות רכישה שתהיה מרוצים ממנה.

 

היצרנית שמייצרת את הסיר

בשלב הראשון יהיה עליכם לראות מי היא החברה שיצרה את הסיר שאותו אתם עומדים לרכוש. הדגש הזה הכרחי מאוד כאשר רוכשים סיר סוטאז' או כאשר רוכשים כל סיר אחר. אתם מבחינתכם תרצו לדעת כי יצרנית מוכרת יצרה את הסיר שאותו רכשתם. כך תוכלו לדעת כי הסיר יחזיק מעמד זמן רב, ולא יהיו לכם איתו בעיות רבות שדורשות מענה. הרי אם הסיר יביא איתו בעיות רבות, תעדיפו מראש שלא לבשל איתו.

 

הגודל של הסיר כן קובע

תזכרו כי סיר סוטאז' הוא בעצם סיר שאמור להיכנס אל תוך התנור. לכן יהיה עליכם לוודא כי הסיר לא יהיה גדול מידיי, דבר שעשוי להיות בעייתי בעת ההכנסה לתנור. הרי הגודל של הסיר חייב להיות גודל שתואם לגודל של התנור שיש לכם בבית. אף אחד לא ירצה להגיע למצב שבו הוא נדרש להחליף את התנור רק בגלל שהסיר לא נכנס. לכן מראש תבחנו היטב את הגודל של הסיר על מנת למנוע סיטואציות לא נעימות.

 

לכל סיר סוטאז' מחיר שונה

עוד פרמטר שלא תוכלו להתעלם ממנו הוא המחיר של הסיר. הרי לכל סיר יש מחיר אחר, ולכן לא תוכלו להתעלם מהעניין הזה. הסיר שאתם רוכשים צריך להיות סיר שעומד בתקציב שלכם. תתפלאו לשמוע כי סירים איכותיים מאוד יכולים לעלות לא מעט כסף. כך שאתם צריכים להביא אתכם למצב שבו רכישת הסיר לא תעשה לכם חור בכיס. הכי טוב להגיע לרכישה כאשר יש לכם תקציב מוגדר מראש שימנע מכם חריגות מיותרות.

 

האחריות שמגיעה עם הסיר

לכל סיר יש מכסה, ולכל סיר אמורה להיות גם אחריות שתספק לכם שקט לאורך זמן. סיר סוטאז' הוא לרוב סיר איכותי מאוד, ולכן הוא צריך להגיע אליכם עם אחריות של מספר שנים. בעת רכישת הסיר יהיה עליכם לבחון בצורה קפדנית את כל הנושא של האחריות. תוודאו כי רכישת הסיר לא תהיה בעייתית מאוד בהמשך הדרך. כך שאם חלילה תתעורר בעיה יהיה לכם מיד אל מי לפנות בנושא על מנת לקבל תשובות.

 

 

 

 

 

 

*כתבה פרסומית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות