n
דף הבית / צרכנות / כל מה שרציתם לדעת על טבעת יהלום מעבדה

כל מה שרציתם לדעת על טבעת יהלום מעבדה

בשנים האחרונות ישנו ביקוש הולך וגדל ליהלומי מעבדה. אלו יהלומים הנוצרים בתנאי מעבדה כשהתוצר הסופי הינו זהה לחלוטין ליהלומים טבעיים

טבעת יהלום מעבדה
צילום: PIXABAY

היתרון המשמעותי בקניית יהלומי מעבדה ושיבוצם בתכשיטים שונים הוא המחיר. יתרון נוסף וחשוב ביותר הוא שייצור יהלומי מעבדה הוא אקולוגי ומאפשר לנו לקבל מוצר איכותי וידידותי לסביבה.

ניתן לשבץ את היהלומים הללו במגוון תכשיטים משרשרת משובצת יהלומים או צמיד טניס מרשים ועד כמובן טבעת יהלום מעבדה להצעת נישואין מרגשת במיוחד. ניתן להשיג יהלומי מעבדה בגדלים שונים קראט 1, 2 ואפילו 3 קראט במחיר סביר ונמוך משמעותית ממחירו של יהלום טבעי.

תהליך ייצור יהלום מעבדה

יהלומי מעבדה הינם תחום יחסית חדש בישראל ואנחנו מכירים בו יותר ויותר בשנים האחרונות. האפשרות הניתנת לצעירים, מבוגרים, זוגות ויחידים ליהנות מקניית יהלום במחיר נוח משמעותית ממחירו של יהלום טבעי גורמת לרבים לסקרנות רבה יותר ולמעוררת התעניינות בקרב רבים.

תהליך ייצור יהלום מעבדה אינו מוכר ורבים לא מודעים לשלבים הנדרשים בייצורו. למעשה שתי הדרכים הנפוצות ביותר בייצור יהלום מעבדה הן או על ידי שימוש בלחץ גבוה בטמפרטורה גבוהה מה שנקרא בשפה המקצועית HPHT או שיקוע אדים כימי CVD. במקרה של יהלומים לשיבוץ בתכשיטים משתמשים בעיקר בדרך השנייה (CVD) שמאפשרת קבלת יהלום איכותי במיוחד המתאים לשיבוץ.

למה יהלום מעבדה אקולוגי יותר?

על מנת למצוא את היהלומים הטבעיים חייבים לחצוב בטבע מה שגורם להריסת שטחים רבים. יהלומי מעבדה הינם מתבצעים בתנאי מעבדה ולא מצריכים פגיעה בטבע כלל. היות ומודעות סביבתית ושמירה אקולוגית עולה לכותרות יותר ויותר, אנשים מעוניינים לתרום את חלקם לטבע, קניית יהלומי מעבדה הפכו בשנים האחרונות לאופציה המועדפת על ידי רבים ברחבי העולם ובישראל.

תכשיטים בשילוב יהלומי מעבדה

ניתן לשבץ את יהלומי המעבדה בכל תכשיט שתחפצו, עגילים, שרשראות, צמידים וכמובן טבעות. האפשרויות הנפתחות בקרב רבים לרכישת תכשיטים משובצים יהלומים במחיר אטרקטיבי הופכים את הרכישה לקלה יותר, את הפינוק לגדול יותר ומאפשרים לרבים ליהנות מתכשיטים איכותיים שיישארו איתם לאורך שנים רבות.

רוצים להציע? מתלבטים איזו טבעת לקנות?

חתונה היא אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחיינו. אנחנו רוצים להכריז על אהבתנו הגדולה לאדם מסוים ולהנציח את הרגע עם כל הקרובים לנו והיקרים לנו ולכן ההשקעה הכספית לכל החתונה וההכנות טרם האירוע גדולה ביותר. לכן גברים רבים בוחרים להפתיע את אהובתם עם טבעת יהלום מעבדה מרשימה ואיכותית, לכרוע ברך ולהציע לה להעביר את שארית חייה איתו, לבנות בית ולהקים משפחה. את יהלומי המעבדה ניתן להתאים לצרכים שלכם די בקלות, היות ומדובר בתהליך הנעשה באמצעים טכנולוגיים מתקדמים ניתן להשיג יהלומים ברמת גימור מושלמת לשיבוץ בטבעות להבדיל מיהלום טבעי. בנוסף, אתם יכולים ליהנות מיהלומים גדולים ביותר אפילו 3 קראט לטבעת האירוסין.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט עמירם בן ישי 239.90סוונטיניין

רשת  WeShoes משיקה את קולקציית קיץ 2024

תפריט נגישות